Tehnološko in oblikovno prenovljena insignia

Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia
Opel bo septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu pokazal prenovljeno opel insignio z novim dizajnom zunanjosti in notranjosti, obogateno motorno ponudbo in novim zabavnim infosistemom z upravljanjem na dotik.
Oglej si celoten članek

Najnovejši oblikovalski pristop grafično poudarja širino koloteka. Kromirana maska motorja visokega sijaja je širša in nižja kot prej. Prečka, usmerjena proti sprednjim lučem nove oblike, na sredini katere je nameščen Oplov logotip, je tanjša. Odvisno od stopnje opremljenosti združujejo prednje luči biksenonska žarometa in varnostni sistem delovanja AFL+. V zgornjem delu sprednjih luči so nameščena dnevna svetila z energetsko varčnimi diodami LED.

Nov videz zadnjih luči

Foto: Opel Opel insignia Oblikovna zasnova boka limuzine in kombilimuzine nove insignie se od dosedanje loči po edinstvenih rezih in obliki integriranega spojlerja. Zadnji del oblikovno izpostavlja večjo širino in manjšo višino. Kromirana prečka visokega sijaja z logom znamke je na pokrovu prtljažnika nameščena nižje. Izteka se v bočne luči z integriranima tankima svetiloma za vzvratno vožnjo. Zavornim lučem, zadnjih dvodelnih svetil limuzine in kombilimuzine so namenjene diode LED. Za vse karoserijske različice je značilna ostra oblika krila zadnjih luči.

Upravljanje na dotik in z glasom

Notranjost je oblikovana preprosto in pregledno. Veliko je možnosti individualizacije, bogata je ponudba zabavno informacijskih vsebin. Sredinska konzola je s številnimi tehnologijami in funkcijami povsem nova. Sedaj je na njej le nekaj stikal s katerimi se hitro in intuitivno upravljata tako informacijsko zabavni sistem, kot klimatska naprava.

Insigniin informacijsko zabavni sistem nove generacije je mogoče nadzirati in upravljati na dotik preko barvnega, osem plačnega zaslona. Iz izhodiščnega menija dosega voznik vse funkcije in podmenije, kot so izbira radijskih postaj, pregledovanje naslovov pesmi, povezavo s pametnim telefonom ali 3D mapo navigacijskega sistema s pomočjo stikal, zaslona za upravljanje na dotik, glasovnega upravljanja ali povsem novega sistema upravljanja na dotik. Voznik nadzira informacijsko zabavni sistem s stikali za upravljanje na volanskem obroču, oziroma z glasovnim upravljanjem.

 Bogata s tehnologijami

Foto: Opel Opel insignia Več udobja v notranjosti so inženirji zagotovili tudi s številnimi izboljšave podvozja, vključno z blažilniki, stabilizatorji in elementi volanskega mehanizma, kar se izkaže z zmanjšanjem hrupa, tresljajev in z večjo ravnijo udobja.

Novinka prinaša še druge nove tehnologije za večanje varnosti in udobja. Mednje sodi najsodobnejša izvedba na osnovi radarja in kamere spredaj delujočega tempomata s samodejnim ohranjanjem varnostne razdalje. Vsebino avtomobile bogatijo poleg ostalih še sistem opozorila za vozila v mrtvem kotu, opozorilo na možnost naleta, sistem pomoči pri parkiranju druge generacije, premijski sedeži z znakom odobritve AGR ter sistem odklepanja in zagona motorja brez ključa »Open & Start«.

Novi pogonski agregati

Motorno ponudbo bogatijo novi, gospodarni motorji z neposrednim vbrizgom goriva. Mednje sodijo bencinski motorji s turbinskim polnilnikom nove generacije in turbo dizelski motor z izpustom le 99 g CO2/km. Obe različici 2,0-litrskega turbo dizelskega motorja (88 kW/120 KM in 103 kW/140 KM), porabijo bodisi kot štiri ali petvratni model z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in Start/Stop sistemom, 3,7 litra goriva na 100 km v kombiniranem ciklu (Sports Tourer: 3,9 l/100 km). Dizelsko ponudbo zaokroža motor 2.0 BiTurbo CDTI z največjo močjo 143 kW/195 KM.

Foto: Opel Opel insignia Novinec med bencinarji, 2.0 SIDI Turbo, doseže največjo moč 184 kW/250 KM in največji navor 400 Nm. Drugi član najnovejše generacije motorjev 1.6 SIDI Turbo pa se postavlja z največjo močjo 125 kW/170 KM in največjim navorom 280 Nm (SIDI – Spark Ingnition Direct Injection). Motorja sta na voljo z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in sistemom Start/Stop ali novim, šeststopenjskim menjalnikom z odločno zmanjšanim trenjem. Poleg izključno sprednjega pogona je različica 2.0 SIDI Turbo na voljo tudi s stalnim štirikolesnim pogonom.

Na voljo je tudi v kombinaciji z avtoplinom. Opel Insignia 1.4 LPG z največjo močjo motorja 103 kW/140 KM in največjim navorom 200 Nm. Tako kot izvedba na bencin je motor, ki deluje na LPG s sestavo izpušnih plinov v skladu z prihajajočimi, izjemno zaostrenimi merili Evro 6. Kombinirana porabo goriva je 7,6 l/100 km  (Sports Tourer 7,9 l/100 km), izpustom CO2 pa 124 g/km (Sports Tourer 129 g CO2/km).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 20:42 12. Junij 2013.

    Zadek so zgrešili, notri pa je bistveno lepša.

  • 19:59 12. Junij 2013.

    takšna bi bla velik lepša: http://shrani.si/f/3e/EW/M68sG6b/insignia02.jpg

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.