Tesla semi: hekerji razvozlali zamolčan podatek

Foto: Tesla
Foto: Tesla
O električnih tovornjakih znamke Tesla se v zadnjem času precej piše, zamolčan pa ostaja pomemben podatek, nosilnost, torej koliko tovora lahko peljejo.
Oglej si celoten članek

Pri Teslini gospodarski diviziji so ga očitno zamolčali z razlogom. Hekerji so namreč ugotovili, da je nosilnost zaradi težkih baterij precej manjša kot pa nosilnost podobnih tovornjakov z dizelskimi motorji.

Premiera Po Ljubljani smo se vozili s posebnim vozilom

Foto: Tesla Tesla semi truck

Prvi tovornjaki vlačilci tesla semi po ameriških cestah vozijo že nekaj časa in pri uporabnikih vzbujajo zelo različne občutke. Nekateri se navdušujejo nad njihovim dosegom in voznimi lastnostmi, drugi pa jim nasprotujejo. Pred časom se je neki profesionalni voznik tovornjaka na spletu javno pritoževal nad ergonomijo vozniške kabine, ki deluje, kot da so oblikovalcem dali proste roke in povsem pozabili na resnične voznike, ki jih bodo vozili.

Slovenija Smeti nam bo kmalu odvažal električni tovornjak

Koliko lahko pelje?

Kot rečeno pa na vprašanja, kolikšna je dejanska nosilnost njihovih tovornjakov, pri Tesli vztrajno molčijo. Po eni strani se torej hvalijo s pospeški, ki so pri vozilih te vrste stranskega pomena, molčijo pa o enem najbolj pomembnih podatkov.

To vprašanje ni dalo miru niti hekerjem, ki so vdrli  v infozabavni sistem tovornjaka in podatek poiskali kar sami. Heker, ki se je specializiral za Teslo in se na Twitterju oglaša kot »Greentheonly«, je na osnovi podatka o največji dovoljeni masi vlečnega tovornjaka in največji dovoljeni masi kombiniranega vozila (vlačilca s prikolico) izračunal, da lahko Teslini tovornjaki vozijo največ 15 ton tovora, v nekaterih primerih pa celo le 10 ton.

Na premieri Tudi k nam prihajajo "neslišni" tovornjaki

Nosilnost je namreč precej odvisna tudi od konfiguracije tovornjaka in kapacitete njegovih baterij. To je seveda veliko manj od tovornjakov z motorji z notranjim zgorevanjem, ki lahko brez težav peljejo veliko  več tovora.

Foto: Tesla Tesla semi truck

Operaterji električnih tovornjakov jih morajo zato imeti več ali pa z njimi opravljati več voženj, to pa seveda ne poslabša le njihovih stroškovnih, ampak tudi okoljske ugodnosti. Poleg tega pa so  za dolge poti tudi neuporabni, ne le zaradi omejenega dosega, ampak tudi zaradi neuporabne kabine, brez spalnega dela, ki bi vozniku omogočil prenočevanje na poti.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 09:52 17. Januar 2023.

    A si predstavljate crpalko za 100 takih. Pomoje moras zraven zgradit kar celo 50MW elektrarno. Elektricni tovornjaki so neumnost. Gorivne …

  • 08:13 17. Januar 2023.

    Samo poglejte, desno od sedeža lahko spraviš en pošten dizelski agregat !

  • 08:06 17. Januar 2023.

    Kok časa se pa polnijo? Tri dni? Hahahaha

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.