Test "mini golfa" po ugodnejši ceni

Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo Foto: Anže Petkovšek Polo
Preskusili smo prenovljeni volkswagen polo, ki je veliko stvari prevzel od večjega brata golfa.
Oglej si celoten članek

Volkswagen polo je v avtomobilskem svetu uveljavljeno ime, saj je na ceste prvič zapeljal leta 1975, torej le dobro leto za golfom,  a je ves čas bolj ali manj ostajal v senci večjega brata, čeprav za njim razen v velikosti ni nikoli zares zaostajal.

Avto Vozili smo avto, ki je priletel po zraku

Foto: Anže Petkovšek Polo

In to gotovo velja tudi za sedanjo generacijo, ki je lani doživela prenovo, s katero se je polo precej bolj približal golfu kot je to veljalo doslej. Seveda ne toliko po velikosti, saj po prenovi ostaja skoraj enak kot doslej, kar velja tudi za njegovo prostornost, za katero smo že pred prenovo ugotavljali, da je je za njegov razred kar veliko. Mimogrede omenimo, da je sedanji polo večji od pri nas legendarnih golfov prve, če ne celo druge generacije.

Avto Avto, ki se ne stara

Novi videz

Podobnost z golfom je precej očitna predvsem na zunanjosti, na sprednjem delu, ki so ga nekoliko zaokrožili in močno približali golfu osne generacije, kar velja tudi za luči in predvsem svetlobno črto med obema žarometoma. Ti so lahko tudi matrični, kar se je pri testnem avtomobilu izkazalo za zelo priročno in učinkovito rešitev. Zasenčevanje segmentov namreč poteka tako učinkovito, da nisem doživel, da bi me kdo od nasproti vozečih voznikov opozarjal, da ga slepim.

Foto: Anže Petkovšek Polo

Spremembe so tudi zadaj, kjer je polo v nasprotju z neposrednim predhodnikom pred prenovo, dobil deljene led luči, ki so svoje mesto deloma našle tudi na prtljažnih vratih. Dodatek ni le lepotni, saj zaradi njega polo gotovo deluje precej širši kot prej in širši kot je polo v resnici širok.

Nočni vid Naš preizkus: Kako vas avto vidi tudi v temi?

Predvsem v notranjosti vidite, da je polo vendarle majhen avtomobil. Sicer prostoren za svoj razred in tudi zelo udoben, predvsem če sta v avtomobilu dva. Zadaj je udobja dovolj bolj za kratke razdalje, temu primeren pa je tudi prtljažnik, v katerega gre presenetljivo veliko, a pretiravati pri pohvalah vendarle ne gre.

Foto: Anže Petkovšek Polo

Digitalizacija

Drugače pa je, ko gre za voznikov delovni prostor, ki je bil deležen precejšnjih sprememb. Poslovili so se klasični merilniki, ki jih je popolnoma zamenjala navidezna resničnost, ki si jo lahko malce prilagodite, malce bolj digitalen pa je tudi zaslon infozabavnega sistema. Namesto klasičnih so občutljiva za dotik postala tudi stikala klimatske naprave. Po drugi strani pa so – serijska - stikala na volanskem obroču mehanska, prav tako pa tudi stikalo za prižiganje luči. Polo je torej od golfa prevzel precej kapacitivnih komand, a se klasičnim stikalom ni povsem odpovedal.

Avto Daciin pomlajeni terenski veteran

Klasična mehanska je tudi ročica ročnega menjalnika, ročica za nastavljanje programov samodejnega menjalnika oziroma sedemstopenjskega menjalnika DSG pa je postala malce bolj zajetna in precej prijetna za dotik. Pri tem je polo še zelo klasičen mehanski in ni dobil majhnega stikalca, ki menjalniku ukazuje preko električnih žic.

Foto: Anže Petkovšek Polo

Solidna pogonska kombinacija

Menjalnik je torej sedemstopenjski in, morda le z izjemo malce cukajočega speljevanja, zelo solidno sodeluje z motorjem. Testni polo je bil sicer opremljen z močnejšim litrskim turbobencinskim trivaljnikom v ponudbi, ki razvija moč 110 'konjev' in je za solidno vožnjo pola povsem zadosten. In to ne le v mestni in primestni vožnji, kamor ga bi večina ljudi samoumevno postavila, ampak tudi na avtocesti in ovinkih. V tem pogledu, tudi ko gre za podvozje, polo gotovo ne deluje kot majhen avtomobil. In tudi poraba goriva se giblje v solidnih razmerjih.

Avto Najboljše letne gume za leto 2022 so…

Volkswagen je torej po prenovi bliže svojemu večjemu bratu, a ostaja tudi več kot soliden majhen mestni avtomobil s solidno kombinacijo motorja, menjalnika, podvozja ter notranje prostornosti in udobja, po novem pa tudi sodobne digitalizirane tehnike. Poleg tega pa ga lahko dobite tudi za precej razumno ceno.

Foto: Anže Petkovšek Polo

Podatki o vozilu (VW polo 1.0 TSI DSG style)

Motor: turbobencinski, trivaljni, 999 ccm

Največja moč: 81 kW (110 KM) pri 5.500 vrtljajih

Največji navor: 200 Nm pri 2.000-3.500 vrtljajih

Zmogljivosti: 195 km/h, 9,9 sekunde od 0 do 100 km/h

Dimenzija (D x Š x V v mm): 4.053 x 1.751 x 1.461, medosna razdalja 2.551

Prtljažnik (v litrih): 351—1.125

Poraba: 4,8 litra/100 km (kombinirani cikel WLTP), izpusti CO2: 134 g/km

Cena v evrih: 23.095

Foto: Anže Petkovšek Polo  

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 10:53 17. Marec 2022.

    Polo-vina avta za ceno celega?

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.