Testirali smo Sym Cruisym 300I ABS

Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym Foto: Saša Despot CruiSym
Neverjetno, kako nevpadljivo simpatičen je tale skuter cruisym 300I ABS.
Oglej si celoten članek

Sym Cruisym 300I ABS nima nobene posebej izstopajoče lastnosti, a je hkrati vožnja z njim tako ležerno prijetna, da sem ga v enem tednu uporabe kar vzljubil.

Zelo spredaj nameščena vzvratna ogledala omogočajo odličen pregled, vetrobransko "steklo" je dovolj veliko in pokončno, da je vožnja z odprto čelado tudi po avtocesti prijetna, težišče je nizko, skuter pa lepo vodljiv. Tako sprednja kot zadnja zavora imata ABS, ko deluje, boste začutili tresenje na zavornih ročicah.

Foto: Saša Despot CruiSym Motor z 278 kubičnimi centimetri prostornine in 29 konjskimi močmi ne ponuja osupljivih pospeškov in končne hitrosti, a kdor išče to, najbrž ne kupuje skuterja. Kljub globokemu glasu je motor tih, tako da niti opazili ne boste, kdaj bo hitrost presegla sto kilometrov na uro. Nekaj za tiste, ki bi motor imeli za opravke in izlete, ne pa zato, da jih drugi opazijo. No, vsaj po zvoku ne, oblikovno je skuter precej atraktiven. No, presodite sami.

Foto: Saša Despot CruiSym

Malce me je motil le prikazovalnik, zdelo se mi je, da je preveč prostora na sredini, kamor najprej zaide pogled, namenjenega uri, količini goriva in temperaturi motorja. Hitrost je sicer prikazana na levi obrati na desni. Razvajen od predhodnih testiranj sem malo pogrešal tudi prikazovalnik zunanje temperature.

Foto: Saša Despot CruiSym

Pod sedežem je ogromno prostora za shranjevanje, varno lahko pospravite dve čeladi.

Foto: Saša Despot CruiSym

Nenavadno ozek je le prostor za noge, če jih želite stegniti nekoliko naprej, a je hkrati zelo pohvalno, da je to sploh mogoče, to sem redno počel. V predalčku pod krmilom je poleg 12V vtičnice tudi USB vhod. Posoda za gorivo je velika 12 litrov, proizvajalec pa obljublja porabo 3,4 litra za sto kilometrov.

Tehnični podatki

Vrsta agregata: 1-valjni, 4-taktni

Prostornina: 278.00

Moč: 29 KM pri 8,000 vrt/min

Navor: 27,4 Nm pri 6,500 vrt/min

Vžig: Električni

Menjalnik: Avtomatski CVT

Sekundarni prenos: Jermen

Hlajenje: Tekočinsko

Vzmetenje spredaj: Teleskopske vilice

Vzmetenje zadaj: Hidravlični amortizer z regulacijo

Pnevmatika spredaj: 120/70-14¨

Pnevmatika zadaj: 140/60-13¨

Mere D x Š x V: 2160 x 760 x 1420

Medosna razdalja: 1550

Teža: 197

Posoda za gorivo: 12 L

 

Plusi: ogromno prostora za shranjevanje, vodljivost, izgled, cena

Minusi: pospeški, prikazovalnik

 

Cena: 4.999 evrov

 

janez.zalaznik@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.