Tiguan še bližje večjemu bratu touaregu

Foto: Boštjan Horvat Volkswagen tiguan Foto: Boštjan Horvat Volkswagen tiguan Foto: Boštjan Horvat Volkswagen tiguan Foto: Boštjan Horvat Volkswagen tiguan Foto: Boštjan Horvat Volkswagen tiguan
Prvogeneracijski tiguan je približno na polovici tržne poti dobil pričakovano kozmetično prenovo v obliki novega nosu in podobe sprednjih ter zadnjih luči.
Oglej si celoten članek

S temi popravki je sedaj še bolj podoben večjemu touaregu, pod pokrovom pa se vrtita dve novi pogonski opciji in nov menjalnik DSG. Tako spremenjen bo tiguan znova naskakoval trg v segment srednjih suvov, še vedno pa bo edini na voljo v dveh izvedenkah sprednjega dela.  

Zrelejša in bolj elegantna poboda
Poteze, ki so jih risale roke oblikovalcev, so pričakovane, saj smo iste videli že pri večini aktualnih modelov znamke VW: Tiguan je sicer eden zadnjih, ki jih dobiva, osredotočajo pa se na podobo sprednjih in zadnjih svetil ter motorne maske. So pa te tolikšne, da lastniki tiguanov ne bodo primorani takoj v salone po novega, kar je prav tako dobro. 

Več opreme in napredne tehnike
Mere in razmerja pri vozilu so ostali enaki prvotnemu modelu, na voljo so še vedno tri različice, vse pa so sedaj bolje založene z opremo. Med novosti štejemo tudi sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, sistem light in park assist ter DCC podvozje, ki so na voljo proti doplačilu. Tu so tudi še parkirni asistent 2.0, ki za manever potrebuje še manj prostora, novost pa je tudi elektronska zapora diferenciala – XDS, znana že iz golfa GTI in drugih hišnih (športnih) modelov. Še vedno pa je tiguan na voljo v dvo- in štirikolesni izvedenki, slednji pogon pa je ostal isti kot pred prenovo.

Foto: Boštjan Horvat Volkswagen tiguan Za zdaj trije motorji, kasneje še dva
Je pa več novega pri motorjih, kjer sta dva od šestih motorjev povsem nova. Vsi so podkrepljeni s tlačnim polnjenjem (turbom), zmorejo pa moč od 81 do 155 kilovatov. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, pri najmočnejšem bencinarju in sredinskem dizlu pa je opcija tudi sedemstopenjska DSG – avtomatika, ki je nova oziroma izboljšana. Prenese namreč večje količine navora kot predhodna, predvsem zaradi dejstva, da je menjalnik sedaj v oljni kopeli, pred tem pa je šlo za suhi karter. Dvokolesno gnani tiguan z 81- oziroma 103-kilovatnim motorjem pa zahvaljujoč tehnologiji bluemotion v ozračje izpusti le 139 gramov emisij CO2.

Letos 270 vozil
Cene se pričnejo pri 22.913 evrih na bencinski strani in 23.393 na dizelski, boste pa za različici sport&style morali doplačati okoli štiri tisočake, za track&style pa le malenkost več kot to. Malo več kot na dva tisočaka pri VW cenijo pogon 4motion, DSG avtomatiko pa na dobra dva do tri tisočake. Letos naj bi jih prodali 270, od tega večino dizelskih in takšnih bolje opremljenih.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.