To je nova fiat panda

Foto: Fiat Fiat panda Foto: Fiat Fiat panda Foto: Fiat Fiat panda Foto: Fiat Fiat panda Foto: Fiat Fiat panda
Fiat bo septembra na avtosalonu v Frankfurtu uradno predstavil novo, tretjo generacijo svojega malega mestnega avtomobila panda.
Oglej si celoten članek

Nove fiat pande ne bodo več proizvajali na Poljskem kot aktualni model, pač pa v tovarni Pomigliano d'Arco v Italiji, kjer naj bi s proizvodnega traku vsako leto zapeljalo okoli 270 tisoč primerkov.

Dizajn nove pande je v osnovi evolucija zdajšnjega modela, ki je bil predstavljen leta 2003 in je nosilec naslova evropski avtomobil leta 2004. Italijani so v sporočilu za javnost zapisali, da je novi model prostornejši, vanj pa so vgradili bolj kakovostne materiale. Nižja je tudi poraba goriva in izpusti CO2. V dolžino meri 365 centimetrov, široka je 164 centimetrov, v višino pa meri 155 centimetrov. Medosna razdalja je 230 centimetrov, platišča so 14- in 15-palčna.

Tudi panda z dvovaljnikom
Tudi panda bo dobila 0,9-litrski dvovaljni motor TwinAir z močjo 48 kilovatov (65 KM), oziroma 62 kilovatov (85 KM). V motorni paleti bo še znani 1,2-litrski fibencinski motor z 51 kilovati (69 KM) in 1,3-litrski turbodizelski motor s 55 kilovati (75 KM). V ponudbi bo tudi različica s pogonom na metan in plin, kasneje pa prihaja še 1.3 dizelski agregat Multijet z močjo 70 kilovatov (95 KM), kot tudi različica 4x4.

Prodaja je načrtovana za začetek leta 2012, kupci pa bodo lahko izbirali med tremi paketi opreme in 10 barvami notranjosti. V standardni opremi bodo štiri varnostne blazine, sistema ABS in BAS (sistem za zaviranje v sili), kot tudi Start & Stop, Fiatov Blue & Me, GSI (Gear Shift Indicator), prenos DualLogic, panoramska streha ...

Kratka zgodovina
Fiat je na začetku leta v tovarni Tychy na Poljskem proizvedel jubilejni dvomilijonti primerek druge generacije pande, ki jo prodajajo v 76 državah. Prvo generacijo so predstavili že davnega leta 1980, ko je v Fiatovi paleti zasedla mesto fiata 126 in 127, medtem ko je za obliko predvsem preprostega in skromno opremljenega modela poskrbel slavni Giorgetto Giugiaro. Prva generacija je ne glede na svojo preprostost v prodaji ostala kar 23 let, proizvedli pa so 4,5 milijona primerkov. Konec za prvo generacijo je sledil leta 2003, ko je na cesto zapeljala naslednica.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.