Model beetle je izginil iz Volkswagnovih konfiguratorjev. Medtem ko na slovenski spletni strani še vedno objavljajo reklame zanj, na avstrijski piše, da beetla ni več mogoče konfigurirati, so pa še na voljo modeli iz zaloge. Tudi nemška trgovska mreža ima precej že izdelanih beetlov na razpolago.
Prehod na novi WLTP cikel porabe s 1. septembrom letos je beetlu zabil zadnji žebelj v krsto, čeprav je bilo že nekaj časa jasno, da zaradi premikov pri zanimanju kupcev naslednika ne bodo razvijali in izdelovali.
Prva generacija beetla je bila duhovni naslednik legendarnega hrošča in je prišla na trg leta 1997. Prodajala se je pod imenom "novi beetle", da ne bi prišlo do mešanja z originalom iz leta 1938. Drugo generacijo so poimenovali preprosto "beetle", izdelovali pa so jo od leta 2011, tudi kot kabrioleta. Bil je veliko bolj dinamičen in napreden od predhodnika, a pravega uspeha ni doživel niti on. Kupeji se danes preprosto ne prodajajo več.
S tem se končuje 80 let stara tradicija nekega avtomobila.
dezurni@zurnal24.si
Če ne bi bilo hrošča, bi bil sloves VW čisto drugačen.
Saj se hecate, kajne? Najbolj znani model VW-ja je bil in ostane golf. Beetle je bil itak vedno samo senca …