Uporaba tovrstnega vozila terja nekaj vaje, vendar pa v Toyoti poudarjajo, da se vožnje z wingletom
lahko nauči vsakdo, tudi starejši, ki so glavna ciljna skupina kupcev. Toyota sicer še nima načrtov
za komercializacijo wingleta. Družba bo ta dvokolesnik letos začela preizkušati na izbranem
letališču in v turističnem kompleksu, prihodnje leto se bo winglet preizkusil tudi v nakupovalnem
centru.
Vsi testi bodo potekali na Japonskem, njihov cilj je pridobiti čim več povratnih informacij.
O morebitnih testih v tujini se še niso odločili. Winglet lahko pelje s hitrostjo do 5,9 kilometra
na uro, torej je podobno hiter kot pešci, a občutno počasnejši od segwayja, ki zmore okrog 20
kilometrov na uro. Winglet lahko z enim polnjenjem naredi okrog pet kilometrov, njegovo
zaustavljanje je enostavno, gladko prečka morebitne manjše ovire na cesti, na gibe uporabnika se
odziva skorajda intuitivno.
Toyota konkurira Segwayju
Največji proizvajalec avtomobilov na svetu, japonska Toyota Motor, je razvil samostoječe dvokolesno osebno prevozno vozilo winglet, podobno tistemu, ki ga že trži Segway.