Toyota uradno razkrila svojega velikana

Foto: Toyota toyota hilux 2025 Foto: Toyota toyota hilux 2025 Foto: Toyota toyota hilux 2025 Foto: Toyota toyota hilux 2025 Foto: Toyota toyota hilux 2025 Foto: Toyota toyota hilux 2025 Foto: Toyota toyota hilux 2025
Toyota je predstavila novo generacijo svojega priljubljenega poltovornjaka. Odzvali so se tudi na pričakovanja kupcev in obljubljajo baterijsko električno in različico s pogonom na gorivne celice.
Oglej si celoten članek

Toyotin poltovornjak bo z novo, že deveto generacijo v Evropi na voljo le kot "double cab", torej z dvojno kabino. V skladu s pristopom "multipath strategy" bo poleg 2,8-litrskega turbodizelskega štirivaljnika s pomočjo 48-voltnega blagega hibrida, bo na voljo tudi z baterijskim električnim pogonom in pogonom na gorivne celice.

Foto: Toyota toyota hilux 2025

Novi hilux je oblikovan v skladu s temo "robustno in okretno, kar se odraža v mogočnem videzu prednjega dela ter široki odločni drži. Spredaj izstopajo tudi nove vitke luči, ki jih povezuje sredinska prečka, nad katero je napis TOYOTA v klasičnem slogu.

Baterijska električna različica zaradi boljše aerodinamike nima klasične maske, opremljena pa je tudi s posebnimi lahkimi platišči. Zadek zaznamujejo predvsem nova osrednja stopnica in prenovljeni stranski stopnici za lažji dostop do kesona.

Foto: Toyota toyota hilux 2025

Notranjost zaznamuje predvsem vodoravna armaturna plošča z 12,3-palčnima zaslonoma merilnikov in infotainmenta. Vsi upravljalni elementi za štirikolesni pogon in terensko vožnjo so združeni na sredinskem grebenu, električna različica pa ima tudi prestavno ročico z električnim prenosom. Prvič je v hiluxu na voljo tudi električni volanski servo.

Na voljo je tudi aplikacija MyToyota, ki upravljavcem voznih parkov omogoča tudi nadzor nad stanjem do desetih vozil, možna je nadgradnja na daljavo OTA, razširjen pa je tudi nabor varnostnih in asistenčnih sistemov.

Foto: Toyota toyota hilux 2025

Ko gre za pogone, je nova predvsem električna različica, ki se z robustnostjo ne oddaljuje od dizelske, saj sloni na ločeni šasiji. Poskrbljeno je tudi za mehansko zaščito baterij, omogoča pa tudi enake sposobnosti brodenja v vodi do globine 70 centimetrov. Sistem multi-terrain select omogoča prilagajanje zavor in navora terenu, s katerim se električni hilux uvršča v razred L4 klasičnih terencev.

Sprednji motor razvija navor 205 njutonmetrov, zadnji pa 268,6 njutonmetra. Napajata se iz baterije s kapaciteto 59,2 kilovatne ure, ki v skladu s ciklusom WLTP omogoča doseg približno 240 kilometrov. Predhodni podatki navajajo tudi nosilnost 715 kilogramov in možnost vleke zavirane prikolice z maso do 1.600 kilogramov.

Foto: Toyota toyota hilux 2025

Hibridizirana turbodizelska različica je v tem pogledu zmogljivejša, saj omogoča nosilnost do ene tone in vleko prikolice z maso do 3.500 kilogramov. Tudi v tem primeru so električne hibridne komponente dobro zaščitene pred vodo in omogočajo brodenje do globine 70 centimetrov, sistem muti-terrain select pa skrbi za suverenost na terenu, kjer pomaga tudi sistem multi-terrain monitor.

Obe omenjeni različici bosta na voljo z začetkom prihodnjega leta, leta 2028 pa prihaja tudi pogon na gorivne celice, s katerim bodo pri Toyoti, kot pravijo, še dodatno potrdili zavezanost uresničevanju potenciala vodika kot pomembnega vira čiste energije.

dezurni@styria-media.si

Foto: Toyota toyota hilux 2025

Foto: Toyota toyota hilux 2025

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.