Tudi twingo želi biti športnik

Foto: Žurnal24 Najmočnejši twingo ponuja za 98 kW zaloge moči, ki jo odlično podvozje zlahka na Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Renaultova divizija sport je, potem ko je opravila s cliom in meganom, v svoje roke dobila še najmanjšega twinga in iz njega naredila pravo malo raketo.
Oglej si celoten članek

Poleg dinamičnosti in izrazite športnosti razveseljuje še z dostopno ceno in nadpovprečno opremljenostjo. Twingo RS je tako od sredine septembra na voljo tudi kupcem v Sloveniji in sicer za najmanj 13.400 evrov.

Ob tem twingo RS ohranja izročilo navadnih različic, kar pomeni nadpovprečno prostorno in prilagodljivo notranjost, prijaznost do uporabnika ter kvaliteto in varnost.

Športni dodatki
Vse to na 3,6 metra, kolikor meri twingo v dolžino, nudi tudi RS, vse pa začini še z opazno širšimi blatniki, poudarjenimi pragovi in aerodinamičnim krilcem na zadku. Notranjost je še bolj športno dodelana kot pri "civilnih" različicah,  vključno s športnima prednjima sedežema Renault Sport, aluminijastimi stopalkami, v usnje oblečenim volanskim obročem in merilnikom vrtljajev s posebno grafiko.

Notranjost črpa osnovo iz "civilnih" izvedenk, dodano pa je tudi obilica športnega vzdušja. © Miha Pečoler

 
Športno poslanstvo dokazujejo še obarvani varnostni pasovi, opozorilnik za optimalno prestavljanje in skozi celotno  notranjost razporejeni napisi Renault Sport. Del serijske opreme je tudi sistem ESP, ki ga lahko voznik po želji izklopi. Stranka lahko svojega twinga RS tudi modificira, saj so na voljo številne nalepke, dodatki za notranjost ter posebna antracitno siva 17-palčna lita platišča.

Nižje podvozje
Tako kot pri ostalih modelih Renault Sport sta tudi tu na voljo dva tipa podvozij ("sport" in "cup"). V obeh primerih je kolotek v primerjavi s twingom GT razširjen – spredaj za 60, zadaj pa za 59 milimetrov, s čimer sta močno izboljšani stabilnost in bočni oprijem avta.

Prednja prema je tipa psevdo-MacPherson s spodnjima vodiloma iz aluminija, zadnja prema pa temelji na torzijskem drogu tipa H s programiranim odklonom koles.


Kljub večjim obremenitvam je dodan še zmogljivejši zavorni sistem. V primerjavi s twingom GT ima zaradi 10 milimetrov manjšega odmika od tal tudi nižje težišče. Za 30 odstotkov trše vzmeti kot v twingu GT in prav tako za 30 odstotkov trši blažilniki prispevajo k športni vodljivosti.

Visoke hitrosti
Twingo Renault Sport poganja 1,6-litrski 16-ventilski atmosferski bencinski motor. Največjo moč 98 kW (133 KM) doseže pri 6750 vrtljajih na minuto, največji navor 160 Nm pa pri 4400 vrtljajih na minuto. Z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v 8,7 sekunde, največjo hitrost 201 km na uro pa doseže pri mejnih 7000 vrtljajih na minuto. Obvladljiva poraba goriva znaša sedem litrov na 100 kilometrov, kar pomeni 165 gramov izpusta CO 2 na prevoženi kilometer. Pri tem ne moremo mimo glasovne kulise, ki s svojim bobnenjem tudi nedvomno priča, da je tale twingo

spoštovanja vreden.

Na koncu še ne tako nepomembno dejstvo – twingo bo edini avtomobil znotraj divizije sport, ki ga bo Renault proizvajal izven matične tovarne v Dieppu. Twingo sport bodo izdelovali nikjer drugje kot v Novem mestu. Letos naj bi se zapeljal med trideset slovenskih kupcev, prav toliko bo znašala tudi dnevna proizvodnja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.