Poleg dinamičnosti in izrazite športnosti razveseljuje še z dostopno ceno in nadpovprečno opremljenostjo. Twingo RS je tako od sredine septembra na voljo tudi kupcem v Sloveniji in sicer za najmanj 13.400 evrov.
Ob tem twingo RS ohranja izročilo navadnih različic, kar pomeni nadpovprečno prostorno in prilagodljivo notranjost, prijaznost do uporabnika ter kvaliteto in varnost.
Športni dodatki
Vse to na 3,6 metra, kolikor meri twingo v dolžino, nudi tudi RS, vse pa začini še z opazno
širšimi blatniki, poudarjenimi pragovi in aerodinamičnim krilcem na zadku. Notranjost je še bolj
športno dodelana kot pri "civilnih" različicah, vključno s športnima prednjima sedežema
Renault Sport, aluminijastimi stopalkami, v usnje oblečenim volanskim obročem in merilnikom
vrtljajev s posebno grafiko.
|
Notranjost črpa osnovo iz "civilnih" izvedenk, dodano pa je tudi obilica športnega vzdušja. © Miha Pečoler |
Nižje podvozje
Tako kot pri ostalih modelih Renault Sport sta tudi tu na voljo dva tipa podvozij ("sport"
in "cup"). V obeh primerih je kolotek v primerjavi s twingom GT razširjen – spredaj za 60, zadaj pa
za 59 milimetrov, s čimer sta močno izboljšani stabilnost in bočni oprijem avta.
Prednja prema je tipa psevdo-MacPherson s spodnjima vodiloma iz aluminija, zadnja prema pa temelji na torzijskem drogu tipa H s programiranim odklonom koles.
Kljub večjim obremenitvam je dodan še zmogljivejši zavorni sistem. V primerjavi s
twingom GT ima zaradi 10 milimetrov manjšega odmika od tal tudi nižje težišče. Za 30 odstotkov trše
vzmeti kot v twingu GT in prav tako za 30 odstotkov trši blažilniki prispevajo k športni
vodljivosti.
Visoke hitrosti
Twingo Renault Sport poganja 1,6-litrski 16-ventilski atmosferski bencinski motor. Največjo
moč 98 kW (133 KM) doseže pri 6750 vrtljajih na minuto, največji navor 160 Nm pa pri 4400 vrtljajih
na minuto. Z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v 8,7 sekunde, največjo hitrost 201 km na
uro pa doseže pri mejnih 7000 vrtljajih na minuto. Obvladljiva poraba goriva znaša sedem
litrov na 100 kilometrov, kar pomeni 165 gramov izpusta CO
2 na prevoženi kilometer. Pri tem ne moremo mimo glasovne kulise, ki s svojim bobnenjem
tudi nedvomno priča, da je tale twingo
spoštovanja vreden.
Na koncu še ne tako nepomembno dejstvo – twingo bo edini avtomobil znotraj divizije sport,
ki ga bo Renault proizvajal izven matične tovarne v Dieppu. Twingo sport bodo izdelovali nikjer
drugje kot v Novem mestu. Letos naj bi se zapeljal med trideset slovenskih kupcev, prav toliko bo
znašala tudi dnevna proizvodnja.