Turbo in sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik za i30

Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30 Foto: Gregor Prebil Hyundai i30
Prenovljeni hyundai i30 ne prinaša bistvenih sprememb zunanjega dizajna. Največja novost je turbo različica z zmogljivim 1,6-litrskim bencinskim motorjem, tudi vsi drugi motorji so izboljšani, nov je 7-stopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik.
Oglej si celoten članek

Leta 2012 so pri Hyundaiju z modelom i30 začrtali povsem novo pot, s povsem svežim dizajnom, ki tudi po treh letih ostaja atraktiven, odobravan s strani kupcev in ob prenovi zato skoraj nespremenjen. Vidne razlike se nanašajo na dizajn lahkih platišč in predrugačeno zunanjo masko spredaj, ki je narejena po zadnjih Hyundaijevih oblikovalskih smernicah. Ksenonske žarometi se zamenjali biksenonski.

V hrbet tudi hladi

Večja novost so nove funkcije za povečanje udobja, vozne dinamike in varnosti. Dobil je sistem z opozorilom za nenamerno prečkanje črt vozišča, aktivno pomoč pri parkiranju, ki prevzame nadzor nad volanom pri bočnem parkiranju. Poleg tega, da so volan in sedeža spredaj ogrevani, so pri hyundaiju i30 v sedeža spredaj prvič vgradili poseben sistem prezračevanja, oziroma hlajenja, ki skrbi, da je hrbet voznika in sopotnika spredaj v toplih dneh suh.

Foto: Gregor Prebil Hyundai i30

Vozno dinamiko so izboljšali z novo nastavitvijo elektronike krmiljenja vozila oziroma tehnologije flex steer, ki omogoča prilagoditev odzivnosti in delovanje volana na tri načine – komfortno, normalno in športno. Dodane izboljšave so bile narejen tudi na izolaciji in zvočni zatesnjenosti, kar pomeni manj hrupa in vibracij v potniški kabini.

V smislu nižjih emisij in porabe je bila prenovljena paleta pogonskih motorjev, ki v celoti zadostuje emisijskim standardom Euro6. Skupaj je na voljo sedem bencinskih in dizelskih agregatov z močjo od 66 kilovatov (90 KM) do 137 kilovatov (186 KM) in emisijami CO2 od 94 gramov CO2 naprej.

Samodejni menjalnik z dvema sklopkama

Pri Hyundaiju izpostavljajo nov 1,4-litrski bencinski štirivaljni motor z močjo 73,6 kilovatov (100 KM), ki je v primerjavi z enako prostornim predhodnikom lažji za 14 kilogramov (sedaj tehta 87 kilogramov), zaradi česar je tudi varčnejši z gorivom. Tovarniška poraba v kombiniranem ciklu delovanja je 5,6 litra bencina na 100 kilometrov, emisije CO2 so 129 gramov na kilometer.

Foto: Gregor Prebil Hyundai i30

Velika novost je sedemstopenjski dvosklopčni samodejni menjalnik, ki je na voljo v kombinaciji z 1,6-litrski dizelskim ali 1,6-litrskim bencinskim motorjem.

I30 turbo od 0 do 100 km/h pospeši v osmih sekundah

Velika karoserijska in motorna novost je model i30 turbo, ki je na voljo tako v tri- kot petvratni različici, pod motornim pokrovom pa je 1,6-litrski turbobencinski agregat z 137 kilovatov moči (186 KM) in 265 Nm navora, ki je na voljo v širokem območju vrtljajev med 1.500 in 4.000. Na voljo je le v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Pospešek iz mirovanja do 100 km/h je okroglih osem sekund, najvišja hitrost je 219 km/h.

V primerjavi z atmosferskim 1,6-litrskim GDI bencinskim motorjem je moči za 28 odstotkov več, navora pa za 38 odstotkov več. V primerjavi s klasičnim i30 je drugačno skoraj vse, vzmetenje je športno, prav tako podvozje, zavore. Da gre za športno različico opominjata tudi zunanji in notranji dizajn. Maska motorja je bolj agresivna, nov je dizajn prednjih LED luči, rdeči detajli na sprednjem in zadnjem odbijaču, dvojna izpušna cev, 18-palčna lahka platišča.

V notranjosti so športni sedeži, dinamično oblikovana instrumentalna plošča, rdeči dodatki na volanskem obroču in prestavni ročici.

Vstopni bencinski model po ceniku z 2.000 evri vključenega popusta stane 12.990 evrov, najšibkejši dizel je dražji za 2.000 evrov. Cene za i30 turbo se začnejo pri 23.400 evrih.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.