Twingo prvič zapeljal na neevropske ceste

Foto: Andrej Leban
Foto: Andrej Leban
Po modelu smart forfour se je na odkrivanje trgov Azije odpravil še renault twingo. Kako bo prodaja obeh modelov "made in Slovenia" vplivala na poslovanje Revoza?
Oglej si celoten članek

Renault je v četrtek sporočil, da so na avtosalonu v Tokiu jasnosti predstavili model twingo, ki ga izdeluje novomeška tovarna. Na zahtevnem japonskem tržišču ga je predstavil kar Renaultov glavni oblikovalec Laurens van den Acker.

Pri znamki si sicer že med vrsticami ne delajo prevelikih obetov. Od 4,7 milijona letno prodanih avtomobilov na japonskem trgu jih komaj 4,1 odstotka prihaja od nejaponskih proizvajalcev. Gotovo pa utegne pri promociji pomagati dejstvo, da je Renault v tesni zvezi z japonskim proizvajalcem Nissanom.

Ni skrivnost, da proizvodnja twinga in forfourja po skoraj letu in pol zaostaja za pričakovanimi številkami, ki so jih imeli v Revozu. Pri Renaultu pravijo, da so v tem času, ki bi moral biti po premieri najbolj intenziven, izdelali "več kot 100.000 twingov". V času prejšnje generacije, ko je letna proizvodnja vseh modelov v Renaultu presegala številko 200.000, je bil to precej običajen rezultat.

V zadnjih mesecih pa so morali v Revozu skrajšati izmene, se zahvaliti za sodelovanje več desetim delavcem in uvajati dneve brez proizvodnje. Zato od lansiranja obeh modelov na trgih izven Evrope tovarna pričakuje dodatno spodbudo.

"Poleg smarta forfour, ki bo naprodaj na japonskem trgu, bomo prihodnje leto začeli tudi proizvodnjo twinga za ta trg. V preteklosti je Revoz že proizvajal modele za japonski trg, tako da z njim imamo določene izkušnje," je za Žurnal24 pojasnila Nevenka Bašek, pri Revozu odgovorna za korporativno komuniciranje. 

Pozitivno tudi za Revoz

"Čeprav si ne moremo obetati velikih količin - morda nekaj tisoč vozil -, pa bo to zagotovo pozitivno vplivalo na proizvodno dejavnost v Revozu, saj ta ostaja edina Renaultova tovarna za proizvodnjo modelov renault twingo in smart forfour."

Glede na Renaultovo sporočilo je Japonska šele prvi izmed velikanskih azijskih trgov, na katerih nameravajo lansirati twinga. Kot je znano, je Daimler pred meseci že pričel z izvozom dvovratnega smart fortwoja na Kitajsko, medtem ko o forfourju ni še uradne potrditve. Pri Daimlerju sicer napovedujejo, da bo Kitajska kmalu največji svetovni trg za vozila znamke Smart. Spomladi so ga v obeh različicah predstavili tudi v ZDA. 

andrej.leban@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 08:52 31. Oktober 2015.

    Kdo bo pa kupil tole konzervo,sej še denarnice ,če je nekaj bankovcev v njej ne spraviš v prtljažnik?

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.