V čem je skrivnost dobre zimske pnevmatike?

Foto: Goodyear
Foto: Goodyear
Pnevmatika UltraGrip Performance 3 je med 31 testiranimi modeli na zadnjem primerjalnem testu ADAC zasedla 1. mesto in v dimenziji 225/40 R18. Pri gumarskem velikanu Goodyear so pojasnili, v čem je skrivnost zmagovalne pnevmatike, hkrati pa so predstavili nekaj koristnih nasvetov za večjo varnost in udobje potovanja z vozilom v zimskih mesecih, ki so pred nami.
Oglej si celoten članek

Goodyear je drugo leto zapored osvojil prvo mesto na prestižnem testu zimskih pnevmatik ADAC - največjega evropskega avtomobilskega združenja, ki občasno sodeluje s slovenskim AMZS. Pri gumarskem velikanu še posebej izpostavljajo pnevmatiko UltraGrip Performance 3, ki je dokaz Goodyearovih inovacij in zmogljivosti.

Omenjena pnevmatika je na neodvisnem testu prepričala na področju varnosti pri vožnji in okoljske učinkovitosti. Pri Goodyearju poudarjajo, da jo odlikujeta najnižja obraba in najboljša kilometrina – ta je ocenjena na 76.500 kilometrov, kar je za več kot 10 % od druge najbolje pnevmatike. Prav tako se je izkazala z najkrajšo zavorno potjo na mokrem asfaltu: pnevmatika se je z 80 km/h ustavila že po 31,7 metra, medtem ko je pri najslabše ocenjeni pnevmatiki ta razdalja znašala 47,1 metra. Hkrati pa pri Goodyearju poudarjajo, da pnevmatika zagotavlja tudi manjšo porabo goriva z drugimi primerljivimi pnevmatikami. Zato so ji pri ADAC dodelili pohvalo za dobro varnost pri vožnji in pozitiven okoljski profil.

"Dosledne zmage na testih so rezultat naše strategije razvoja izdelkov, ki temelji na potrebah trga," je dejal Ben Glesener, višji direktor za potrošniško tehnologijo EMEA pri Goodyearu. "Ponosni smo, da lahko voznikom ponudimo pnevmatike, ki ustrezajo njihovim razvijajočim se potrebam ter združujejo varnost, okoljsko učinkovitost in odličnost v vožnji."

Pri Goodyearju so izpostavili glavne tehnološke prednosti pnevmatike. Snow Protect Technology z večjo gostoto lamel in posebnimi »snežnimi kremplji« omogoča oprijem tudi v globokem snegu. Wet Braking+ Technology zagotavlja optimiziran stik s podlago za boljše odvajanje vode in manjše tveganje za akvaplaning, 3D lamele pa povečujejo togost pnevmagovalke atike in zagotavljajo boljšo vodljivost na suhih cestah.

Nova pnevmatika je po zagotovilih gumarja namenjena širokemu spektru vozil, vključno z mestnimi, terenskimi in električnimi, ki se znajdejo v zahtevnih vremenskih razmerah. Nova ponudba vključuje dimenzije od 14 do 22 palcev, pri čemer kar 84 % različic presega 19 palcev.

Foto: Goodyear Goodyear UltraGrip Performance 3

"Z razširitvijo ponudbe pnevmatik UltraGrip Performance 3 se neposredno odzivamo na potrebe voznikov po vsej Evropi. Predstavljamo najobsežnejšo zimsko ponudbo doslej in hkrati krepimo svojo zavezanost inovacijam, zmogljivosti in razvoju rešitev, prilagojenim potrebam sodobnih voznikov," je povedala  Sonia Leneveu, direktorica marketinga za potrošnike EMEA pri Goodyearu.

V Goodyearju so podali tudi nekaj uporabnih nasvetov, kako ravnati s pnevmatikami:

Kako shraniti pnevmatike izven sezone?

Ker se zimske pnevmatike uporabljajo le v določenih obdobjih leta, vozniki vedo, kako povečati njihovo življenjsko dobo in zmogljivost v času izven sezone z upoštevanjem ustreznih postopkov čiščenja in shranjevanja. Čiščenje pred shranjevanjem : Pnevmatike operite s toplo milnico in pustite, da se popolnoma posušijo, da odstranite umazanijo in nečistoče. Pnevmatike položite v neprozorne, nepredušno zaprte vrečke (kot so vrečke za trato ali listje), da preprečite izsušitev gumijaste zmesi. Pred zapiranjem odstranite čim več zraka. Najbolj jih je hraniti v zaprtih prostorih, stran od sončne svetlobe, vlage in ekstremnih temperatur. Izogibajte se neposrednemu stiku z betonom – uporabite zaščitno pregrado, kot je les, ali jih shranjujte na komercialnih stojalih za pnevmatike, da preprečite kopičenje prekomerne vlage. Pomembno je tudi pravilno zlaganje. Nemontirane pnevmatike zložite bočno ob bočno steno ali jih shranite posamično v vreče. Pnevmatike postavite navpično (z bočno steno navzdol).

Foto: Goodyear Goodyear UltraGrip Performance 3

Rotacija pnevmatik vpliva na maksimalno kilometrino in zmogljivost

Redna rotacija pnevmatik je ključnega pomena za zagotavljanje obrabe in podaljšanje življenjske dobe pnevmatik. Goodyear priporoča rotacijo zimskih pnevmatik v skladu z navodili proizvajalca vozila, pri čemer upoštevajte prevožene kilometre avtomobila ali pa jih rotirajte ob menjavi letnega časa. Ta postopek zagotavlja enakomerno porazdelitev obrabe ter optimalno vodljivost in varnost v zimskih razmerah.

Preverjanje obrabe in kdaj jo je treba zamenjati?

Zimske pnevmatike izgubijo učinkovitost pod 4 mm globine profila. Redno preverjajte obrabo profila in se prepričajte, da ni vidnih razpok, izboklin ali vgrajenih predmetov, ki bi lahko vplivali na zmogljivost pnevmatike. Pri Goodyearju poudarjajo, da je treba pnevmatike z zimskimi zamenjati takoj, ko temperatura pade pod 7 °C. Prav tako je menjava nujna, ko so pnevmatike močno obrabljene ali poškodovane.

Ben Glesener, višji direktor za tehnologijo za potrošnike v regiji EMEA pri Goodyearu, je dejal: "Zimske pnevmatike so ključna naložba za varnost v hladnih mesecih, vendar je pravilno vzdrževanje ključnega pomena za maksimiranje njihovih prednosti. Da bi vozniki skozi vso sezono ohranili samozavesten oprijem in nadzor, je ključnega pomena vedeti, kako jih shranjevati, rotirati in kdaj zamenjati."

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.