V Evropo je pripeljal volkswagnov brazilec taigo

Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo Foto: Volkswagen VW taigo
Volkswagen zgled drugih avtomobilskih segmentov in tudi v segmentu A predstavil svojega drugega križanca, ki bo predstavljal bolj dinamično alternativo T-crossa in T roca oziroma križansko alternativo pola.
Oglej si celoten članek

Pri Volkswagnu pravijo, je letošnje leto za njih eno najbolj pestrih, saj so lansirali vrsto novosti, med katerimi denimo izstopajo športni električar ID-4 GTX ter prenovljena in še bolj digitalizirana tiguan allspace in polo, vsekakor pa taigo, pravi novinec letošnjega leta in novi model v njihovi ponudbi nasploh, saj z njim vstopajo v tržno nišo, ki je doslej še niso pokrili z drugimi križanci.

Prvič za volanom Ibiza in arona z inovativnim trikom

Foto: Volkswagen VW taigo

Taiga ste morda celo že videli, vendar pa ne pod tem imenom. Volkswagen je namreč lani avtomobil z enakimi oblikami uspešno lansirali v Braziliji, kjer ga je poimenoval nivus ter namenil le latinskoameriškemu trgu. A ob njegovi predstavitvi so obljubili, da ga bomo dobili tudi v Evropi. Nekoliko drugačnega, saj ga ne bodo le izdelovali v evropski tovarni v Pamploni, ampak bo imel tudi, tako pravijo, evropsko tehniko.

Avto Škoda razkrila svojo veliko novost

Osebna zgodba dveh bratov

Izpostavljajo, da v Evropo prihaja tudi s posebno osebno zgodbo, ki na poseben način povezuje Južno Ameriko in Evropo. Pri njegovem oblikovanju sta namreč sodelovala brata, ki sta vrh vsega tudi dvojčka. J C Pavone, je oblikovalec Volkswagnovih modelov v Južni Ameriki, Marco Pavone pa je vodja Volkswagnovega zunanjega oblikovanja v Evropi.

Foto: Volkswagen VW taigo

Brata izpostavljata, da so s taigom razvili zelo poseben avtomobil v majhnem segmentu. Čeprav je majhen, je namreč tudi impresivni velik. Izstopa predvsem kupejevska oblika, ki je bila ena začetnih idej taiga. Oblikovalci so mu hoteli dati malce drugačno silhueto, bolj kupejevsko, vendar jim je ta dala tudi možnost, da naredijo bolj funkcionalni avtomobil. Povečali so namreč previse za zadnjimi kolesi, kar je pripomoglo k temu, da je prtljažnik z osnovnimi 438 litri zelo velik glede na velikost avtomobila in primerljiv s prtljažnikom bolj oglatega T-crossa. Dodajata, da so oblikovalce inspirirali tudi večji SUV-kupeji in da so da so z njim nekako demokratizirali SUV-kupejevsko silhueto v nekaj bolj dosegljivega in kompaktnega.

Enoprostorec Novi VW T7 pobil štiri muhe na en mah

Taigo sicer kot križanec nastopa v segmentu A in je, tako kot volkswagen polo, zasnovan na platformi MQB 0, ki odpira veliko možnosti na področju digitalizacije in asistenčnih sistemov. V dolžino meri 4,26, v širino 1,75, v višino pa 1,49 metra, s čimer je malce daljši, ožji in nižji od volkswagna T-roca in daljši od T-crossa. V njuno območje se uvršča tudi z medosno razdaljo 2,566 metra.

Foto: Volkswagen VW taigo

Kupejevska zasnova

Gre torej za bolj stilsko alternativo obeh križancev, k čemur pripomore tudi kupejevska oblikovna zasnova. Taigo je namreč, kot je izpostavil Pavone, SUV-coupe, ki »nima le ugodnih proporc ampak tudi odlično silhueto«. Stebriček C je zelo poševen in previse podaljša v zadnji predel avtomobila, k dinamičnemu videzu zadnjega dela avtomobila pripomorejo tudi ostre vzdolžne linije na boku, s katerimi so usklajene tudi kljuke vrat, v spodnjem delu pa izstopajo plastične obloge vdolbin za kolesa, ki poudarijo tudi velikanska kolesa, ki še bolj izpostavljajo križanski aspekt taiga.

TEST Volkswagen T-roc stavi na uporabnost

Vse bočne linije vodijo tudi k sprednjemu delu, kjer izstopa dominantni vertikalni maska, ki se podaljša v žaromete, ki so obdani z vencem led dnevnih luči, ki se po drugi podaljšajo v izstopajoči prečni letvici na maski hladilnika, ki se končata z logom. Na odbijaču so se oblikovalci poigrali z barvnimi toni in oblikami, ki poudarijo športni nastop avtomobila, kare velja tudi za odbijač na zadku, kjer izstopa tudi svetlobna  črta z inkorporiranim logom, po kateri avto takoj prepoznamo.

Foto: Volkswagen VW taigo

Evropska integracija

Pri Volkswagnu sicer izpostavljajo, da taigo sicer res izhaja iz brazilskega nivusa, vendar mu ni povsem identičen, saj se od njega razlikuje predvsem, ko gre za oblikovne poudarke in tehnologijo . Tudi njegova oprema in materiali so drugačni. V Evropo denimo prihaja s serijskimi led žarometi, ki so lahko tudi matrični, prav tako pa v Braziliji ne bodo videli športne različice R-line.

Avto Netipičen, a hkrati pravi volkswagen

Podobno velja tudi za notranjost. Tudi ta sicer izhaja iz brazilskega nivusa in se močno zgleduje po polovi, vendar pa naj bi taigo imel bolj kompleksno upravljanje klimatske naprave, ki so si ga sposodili pri prenovljenih tiguanu in arteonu. Taigu so namenili tudi večji nabor opreme, ki mu med drugim omogoča tudi avtonomno vožnjo druge stopnje. Nabor asistenčnih sistemov je pester, na voljo je tudi brezžično polnjenje telefona, ki se ga lahko tudi brezžično prezrcali v infozabavni sistem, do katerega se lahko dostopa tudi preko 9,2-palčnega zaslona. Tudi instrumentna plošča je digitalna.

Foto: Volkswagen VW taigo

Manj kot 20.000 evrov

Taigo bo na voljo le s prednjim pogonom in le z bencinskimi motorji, saj se Volkswagen predvsem v manjših razredih poslavlja od dizelskih. Ponudba je znana in preskušena, saj jo sestavljata litrski turbobencinski trivaljnik z močema 70 ali 81 kilovatov ter 110-kilovatni 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik. Odvisno od motorja bo taigo lahko na voljo s pet ali šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim menjalnikom DSG.

Avto V novem VW polu smo pretegnili noge na zadnjem sedežu

Volkswagen prodajo taiga načrtuje v 28 državah, poleg evropskih tudi v Turčiji in afriških, kot so povedali na spletni predstavitvi, pa bo vstopna različica, ko taigo konec poletja zapelje na ceste, na voljo za manj kot 20.000 evrov. Hibridne različice zaenkrat ne načrtujejo, čeprav jo lahko v primeru povpraševanja uvedejo, baterijske električne pa vsaj v tej obliki ne bo.

Foto: Volkswagen VW taigo

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 13:35 29. Julij 2021.

    Design pa za po***t. Kot večina Volkswagnovih modelov.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.