BMW Group je z uvedbo smernic Retail.NEXT predstavil svež koncept v avtomobilski maloprodaji. Retail Next ni le oblikovalska prenova notranjega prostora prodajnega salona, temveč tudi nov koncept in zamisel glede postopka naročanja vozil.
V prihodnje bodo salonu v Ljubljani, sledili tudi preostali prodajalci znamke BMW, ki bodo po smernicah salone opremili z vrhunskim pohištvom in sedeži v slogu salona. Blaž Urbanija, izvršni direktor AutoWallis v Sloveniji, nam je dejal, da kupci vstopijo v dnevno sobo, kjer želijo ponuditi bolj domač občutek z veliko zasebnosti. To pomeni, da v salonu ni več prodajalcev za mizami, ki čakajo s pogodbami, ampak je ogled vozil in nadaljnji proces spoznavanja vozila veliko bolj oseben. Prodajni salon ima ločen sprejem na servis in prodajo vozil. Prodajalci se bodo s potencialnimi strankami pogovarjali tik ob avtomobilih, ki jih zanimajo, ponudili pa jim bodo tudi 3D izris vozila, ki si ga želijo.
Retail.NEXT namreč temelji na odprti in modularni prostorski zasnovi, naprednih digitalnih rešitvah ter procesih, ki omogočajo popolno posvečenost kupcu. Aleš Suhorepec, generalni direktor BMW Group Slovenija, je poudaril, da z odprtjem prvega salona BMW po standardih Retail.NEXT v Sloveniji vstopamo v novo poglavje, v katerem je izkušnja kupca v središču. "Naš cilj je jasen – združiti najboljše iz fizičnega in digitalnega sveta ter ustvariti okolje, kjer se inovacije, estetika in osebni pristop povezujejo v popolno zgodbo. Nova arhitektura salona, napredna digitalna orodja in svež, odprt koncept so rezultat naše ambicije, da kupcem omogočimo izkušnjo, ki je pregledna, intuitivna in navdihujoča. Ta prenova ni zgolj posodobitev prostora, temveč nov standard, ki ga želimo postopoma razširiti po celotni Sloveniji. Verjamem, da bomo s tem pristopom kupcem ponudili izkušnjo prihodnosti, našim ekipam pa orodja, da stopijo še bližje strankam in ustvarijo nove, dolgotrajne odnose."
AutoWallis v Ljubljani od leta 2020 deluje kot prodajno-servisni partner BMW Group Slovenija in je hčerinsko podjetje Skupine AutoWallis – enega najmočnejših avtomobilskih koncernov v regiji, prisotnega v 17 državah Srednje in Vzhodne Evrope. AutoWallis je največji trgovec BMW in MINI na Madžarskem, v Sloveniji pa se je v zadnjih letih okrepil s prevzemi prodajno-servisnih dejavnosti v osrednjeslovenski, gorenjski in primorski regiji.
Urbanija je dodal, da gradijo novo poglavje izkušnje znamke BMW, zasnovane na osebnem pristopu, odgovornosti in digitalni povezanosti. Ob odprtju salona je izpostavil: "Uvajamo postopno združitev blagovnih znamk Wallis Motor Ljubljana in Avto Aktiv pod enotno blagovno znamko AutoWallis. Ljubljanska poslovalnica je prva, ki že nosi novo ime, ostale lokacije pa ji bodo sledile do sredine prihodnjega leta. S tem korakom sledimo strateški usmeritvi ter krepimo enotno identiteto Skupine AutoWallis v regiji. Združitev prinaša večjo konsistentnost, prepoznavnost in povezanost delovanja ter ustvarja trdne temelje za nadaljnjo rast."
Jebes to. Jugo je zakon. Manj ko ma noter, manj se ma za pokvarit. Pa ce kaksnega dela ne dobis, …
Bmw majmuni.