Več tehnologije in moči za abarth 595

Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth Foto: Gregor Prebil 595 abarth
Pri Abarthu so prenovili svojega malega škorpiona 595. Še naprej je na voljo tako z dvižnimi vrati zadaj, kot kabriolet. Zaradi posodobljenega motorja je še zmogljiveji in hitrejši, glavna novost v kabini je posodobljen zabavno-informacijski sistem, več je možnosti personalizacije. Cene se začnejo pri 18.990 evrih.
Oglej si celoten članek

Abarth 595 velja za enega najbolj strupenih malih "hothachev", ne le zaradi logotipa škorpijona, pač pa zaradi petih vrednost, ki jim pri legendarni italijanski znamki dajejo poudarek: zmogljivost, zvok motorja, okretnost, vodljivost in razmerje med težo in močjo.

Vstopni model še hitrejši

Pri Abarthu se držijo načela, da za vsako od treh stopenj opreme ponudijo svoj motor. Pri prvih dveh stopnjah opreme (custom in turismo) so moč 1,4-litrskega turbobencinskega motorja povečali za pet konjskih moči. Z vstopnim paketom opreme zdaj motor razvije 107 kilovatov moči (145 KM) in 206 Nm navora, v različici turismo pa 121 kilovatov moči (165 KM) in 230 Nm navora.

Foto: Gregor Prebil 595 abarth Osnovni abarth 595 ima ročno klimatsko napravo, del serijske opreme pri vseh 595 je sistem TTC - gre za nadzor prenosa navora, ki je neke vrste traction control- to pomeni, da sistem, v primeru, da gnano kolo izgubi stik s podlago, navor v trenutku prestavi na drugo gnano kolo, še preden pride do zdrsa avtomobila. V vseh abartih je tudi tipka sport, ki spremeni odzivnost motorja in stopalke za plin, volan dodatno otrdi, menjalnik prestavlja hitreje. Osnovni abarth prinaša nov, športno oblikovan volan, nove sedeže in že znani 5-palčni zaslon na dotik.

Več denarja, več zabave

Različica turismo se od custom različice razlikuje po drugačnih sedežih, še več serijske opreme, usnju na sedežih, osrednji del armaturne plošče je v matirani sivi barvi, ima avtomatsko klimo, ksenonska svetila, rdeče zavorne čeljusti, posebna 17-palčna platišča, temna stekla ...

Vrh pripada opremski različici 595 competizione pri kateri pa moč motorja niso spreminjali in ostaja 132 kilovatov (180 KM) ali 130 konjskih moči na liter prostornine. Moč se na kolesa prenaša s pomočjo standardnega petstopenjskega ročnega menjalnika ali robotiziranega sekvenčnega menjalnika z obvolanskima prestavnima ročicama (1790 evrov doplačila).

Foto: Gregor Prebil 595 abarth

Za tiste, ki jim tudi to ni dovolj ...

Najvišjo opremo je možno nadgraditi s paketom performance, ki med drugim prinaša mehansko zaporo diferenciala, radijsko anteno skrito v strehi vozila, posebne športne sedeže v usnju s hrbtnim delom iz karbona, bočnimi nalepkami abarth, posebnimi 17-palčnimi mat platišči  ...

Vstopnica v škorpijonov svet pri nas stane 18.990 evrov, kabriolet je dva tisočaka dražji.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.