Vivaro vse bolj podoben insignii

Foto: Gregor Prebil Opel vivaro Foto: Gregor Prebil Opel vivaro Foto: Gregor Prebil Opel vivaro Foto: Gregor Prebil Opel vivaro Foto: Gregor Prebil Opel vivaro Foto: Gregor Prebil Opel vivaro Foto: Gregor Prebil Opel vivaro Foto: Opel Slovenija Opel vivaro Foto: Opel Slovenija Opel vivaro Foto: Opel Slovenija Opel vivaro Foto: Opel Slovenija Opel vivaro Foto: Opel Slovenija Opel vivaro
Novi oplov lahki dostavnik vivaro bo pri nas naprodaj od 14. novembra dalje. Cene so že znane. Vstopni model bo s popustom v višini 2.700 evrov in brez DDV stal 15.267 evrov.
Oglej si celoten članek

Moderna dostavna vozila morajo danes zadovoljevati številne standarde. Biti morajo prostorna, uporabna, hkrati pa udobna, dizajnersko dovršena, imeti morajo najnovejše varnostne sisteme in moderne pogonske sklope. Vse to, kar ima poslovno-družinska insignia.

Oplove ambicije segajo visoko

Pred Oplovimi inženirji je bil torej dolg seznam zahtev, ki so jih morali upoštevati pri snovanju nove generacije srednje velikega lahkega dostavnika, ki je pravzaprav dvojček renaultovega trafica.

Foto: Gregor Prebil Opel vivaro Opel ni najmočnejši igralec na področju lahkih dostavnih vozil, ima pa na tem področju velike načrte. Do leta 2022 nameravajo v Evropi prodajo povečati za 80 odstotkov. Smele načrte, tudi pri nas, naslednje leto naj bi prodali 400 vivarov, predstavlja rastoči trg. Razred srednje velikih lahkih dostavnih vozil je pri nas v lanskem letu zrasel za realnih 15 odstotkov, kar pomeni, da se po dolgoletni krizi pobirajo tudi majhna podjetja in serviserji, ki bodo glavni kupci novega produkta iz Rüsselsheima.

Prostora za tri euro palete

In kaj prinaša novi vivaro? Je večji, več prostora pa so inženirji zagotovili z domiselnimi rešitvami. Še vedno je namenjen za najrazličnejše potrebe.

Začnimo pri dizajnu, ki je povzel številne Oplove poteze znane iz programa osebnih vozil. Najbolj prepoznaven podpis zagotavljajo žarometi v obliki "sokoljih oči", ki jih je leta 2009 prinesla insignia. Za dodatnih 150 evrov jih je moč nadgraditi z LED tehnologijo. Kupcem je na voljo 11 barv karoserije, bolj številne so žive barve ter dve barvi notranjosti, črna in modra.

V primerjavi s prejšnjo generacijo je nakladalna površina daljša za 100 mm, kar se odraža v 200 litrov večjem nakladalnem prostoru, v katerega lahko naložimo tri euro palete. Prostornina tovornega prostora je od 5,2 do 8,6 kubičnega metra, odvisno ali izberemo krajšo ali daljšo različico furgona.

Ta je serijsko opremljen s predelno steno in oblogami na stranskih delih notranjosti tovornega prostora. Pametna rešitev je pregradna loputa, skozi katero lahko pod sovoznikov sedež porinemo za 41 centimetrov daljše predmete, kot bi prišli v tovorni prostor. Tako lahko prevažamo predmete do dolžine 3,75 metra, oziroma do 4,15 metra v daljši različici (L2). Drsna vrata tovornega prostora na sopotnikovi strani so v celoti kovinska, tako kot dvokrilna vrata zadaj, odpirajoča se pod kotom 180 stopinj.

Foto: Opel Slovenija Opel vivaro

Brez mobilne pisarne ne gre

Za 116 mm je večja tudi kabina, ki je lahko podaljšek pisarne. Hrbtišče naslonjala je lahko pisarna miza, z vpenjalnikom listin in posebnim prostorom za hrambo prenosnega računalnika. Informacijsko zabavni sistem IntelliLink ima sedempalčni barvni zaslon za upravljanje na dotik. Združuje tudi navigacijski sistem, ki je prvič na voljo v vivaru. Posodobitev zemljevidov navigacijskega sistema je mogoča preko USB ključka. Na voljo je uporaba telefona preko Bluetooth povezave in pretočne avdio vsebine. Višjo raven udobja in preprostost uporabe večajo dodatki, kot je sistem vstopanja in zagona motorja brez ključa - “Keyless Open & Start“, dober "trik" je vzvratno ogledalo v sopotnikovem senčniku, ki izniči mrtvi kot.

Turbo in biturbo motorja

Foto: Opel Slovenija Opel vivaro Na izbiro sta dva popolnoma nova dizelska motorja z enim in dvema turbinskima polnilnikoma, vsak z dvema zmogljivostnima ravnema. To sta pogonska agregata 1.6 CDTI, največje moči 66 kW/90 KM in 85 kW/115 KM ter motor 1.6 BiTurbo CDTI s sekvenčnim nadtlačnim zračnim polnjenjem, z dvema hlajenima sistemoma največje moči 88 kW/120 KM, oziroma 103 kW/140 KM.

Pri motorjih z dvojno turbino manjša turbina skrbi za boljše pospeševanje in hitrejše speljevanje, večja pa za udobnejšo vožnjo po avtocesti in pri daljših klančinah. Različica motorja Bi-Turbo največje moči 88 kW po tovarniških podatkih porabi 5,7 litrov plinskega olja na 100 kilometrov, kar je ekvivalent izpusta 149 g CO2 na kilometer.

Vstopni model, to je krajša različic furgona z nižjo streho in najšibkejšim dizelskim agregatom z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, za 17.355 evrov brez popusta in brez DDV serijsko prinaša električni pomik stekel in ogledal, tempomat, USB, radio, klimo. To je cenovno primerljivo s sedanjim modelom. Daljša različica (L2) nakup podraži za 850 evrov, z višjo streho je dražji za 1.050 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 4

  • 18:09 7. Marec 2018.

    G. Žiberna mislim, da komentirate preveč povpreg. Kje ste našli Dacio v silhueti? Vse preveč se naslanjate na kritike drugih, …

  • 07:20 29. Oktober 2014.

    jaz resnično ne razumem proizvajalcev teh kombijev!<br /><br />Uporabniki teh vozil želijo odlagališče za vsaj 1 telefon, večina ima po …

  • 18:30 28. Oktober 2014.

    Heh, kje ste vi najdli Insignio? Avto je Renault z Oplovo značko (kot prejšnji model), od motorja, podvozja, dizajna, notranjosti …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.