Volkswagen ID. EVERY1 bo s ceno okoli 20.000 evrov najcenejši električni model tega proizvajalca. Z njim želi tovarna ponuditi cenovno dostopno električno mobilnost širšemu krogu kupcev, tako zasebnim uporabnikom kot poslovnim flotam.
ID. EVERY1 je zasnovan za evropske potrebe in evropske kupce. Glavni poudarek je na nizki nabavni ceni in nizkih obratovalnih stroških. Volkswagen želi s tem modelom zapolniti vrzel med manjšimi mestnimi avtomobili in dražjimi električnimi modeli. Kombinacija preprostega koncepta, funkcionalne zasnove in cenovne dostopnosti naj bi ID. EVERY1 postavila med ključne modele pri prehodu na električno mobilnost v Evropi.
ID. EVERY1 temelji na novi modularni platformi MEB s sprednjim pogonom, ki je prilagojena za manjša in cenovno ugodnejša električna vozila. Dolžina avtomobila je 3.880 mm, kar ga umešča med nekdanji model up! in aktualni polo, hkrati bo podobno velik kot naslednja generacija renault twinga. Notranjost je zasnovana za štiri potnike, prtljažnik ponuja 305 litrov prostora.
Pogon sestavlja novi električni motor s 70 kW (95 KM), ki omogoča najvišjo hitrost 130 km/h. Doseg znaša vsaj 250 kilometrov, kar zadostuje za mestno in primestno uporabo. Koncept predvideva tudi prilagodljivo notranjost, ki omogoča preprosto prilagajanje sedežev in prtljažnega prostora.
Volkswagen je ID. EVERY1 uvrstil v novo družino Urban Car Family, kamor spada tudi že najavljeni model ID.2 s ceno pod 25.000 evrov, ki bo na trgu že leta 2026. Oba modela sta del širše električne strategije znamke, ki predvideva uvedbo devetih novih modelov do leta 2027, vključno s štirimi električnimi modeli na novi platformi MEB.
Dodajanje funkcij po nakupu
Pomemben del ID. EVERY1 je nova programska arhitektura, ki omogoča sprotne posodobitve in nadgradnje prek spleta. Tudi po nakupu bo torej mogoče dodajati nove funkcije. Volkswagen s tem sledi trendu prilagodljive programske opreme, ki podaljšuje aktualnost vozila skozi celotno življenjsko dobo.
Volkswagen tako s konceptom ID. EVERY1 oživlja tradicijo, ki jo je v preteklosti zastopal legendarni hrošč – ponuja osnovno, cenovno dostopno mobilnost za množice.
Prvi serijski primerki, verjetno z imenom ID.1, bodo zapeljali na ceste čez dve leti, prodajni uspeh pa bo odvisen predvsem od dejanske cene in konkurenčnosti na trgu, na katerem je vse več cenovno ugodnih električnih vozil.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Cakte vw bo 20jurjev…primerljiv od dace je pa 17200€….hmmmmm
Avto vreden 5 jurjev bo stal v trgovini 20. Kdo se norca dela s temi električarji...