Volkswagen je nabildal svojega velikana

Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg Foto: VW VW touareg
Volkswagen je osvežil svojega največjega športnega terenca touarega, ki je postal oblikovno malce drugačen in dobil tudi nekaj digitalnih nadgradenj v notranjosti.
Oglej si celoten članek

Po dobrih petih letih bi pričakovali zamenjavo generacije, a glede na to, da touaregu prihodnost ni zagotovljena, je očitno tudi tako dobro. Kaj mu je torej prinesla osvežitev?

Foto: VW VW touareg

Med najbolj očitnimi spremembami zunanjosti je novi sprednji del z masko, ki bolj poudarja vizualno širino avtomobila. Mogoča bo tudi izvedba v kromu za različico elegance ali pa v črnini za različico R-line. Večji so tudi vstopniki za zrak na spodnjem koncu odbijača, ki so tudi lahko različnih oblik glede na različico opreme.

Preoblikovani žarometi so za doplačilo na voljo z matričnim sistemom IQ light HD, ki ga sestavlja 19.216 mikro led svetilk. Zadaj sta novi svetlobna letev čez celotno širino zadka in grafika zadnjih luči, v kombinaciji z matričnimi žarometi pa bo prvič v Evropi na voljo tudi osvetljeni logotip znamke. Novih je tudi nekaj kolesnih platišč.

Foto: VW VW touareg

Znotraj je po novem v serijsko opremo vključen doslej doplačilni digitalni kokpit, ki ga sestavljata 12-palčni zaslon instrumentne plošče in 15-palčni za dotik občutljivi zaslon infotainmenta. Med softverske izboljšave spadajo bolj napredni zemljevidi v visokoločljivostni grafiki ter izboljšano govorno upravljanje. Na voljo je tudi brezžično zrcaljenje pametnih telefonov obeh poglavitnih operacijskih sistemov. Druge spremembe se osredotočajo okrog zagonskega gumba na centralni konzoli, vtičnice USB-C pa namesto 15 vatov omogočajo polnjenje z močjo 45 vatov. Izboljšana je tudi ambientalna osvetlitev notranjosti.

Pod motornim pokrovom bo na voljo pet pogonskih sklopov, ki bodo vsi delovali v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Med njimi so gotovo zanimivi 3-litrski turbobencinski motor V6 z močjo 335 'konjev' in 3-litrska turbodizelska motorja V6 z močmi 227 ali 282 'konjev'.

Foto: VW VW touareg

Izboljšana sta tudi oba priključna hibrida, ki združujeta 3-litrski turbobencinski motor V6 in elektromotor, ki je vgrajen v menjalnik. Prvi zagotavlja moč 375, drugi pa 455 'konjev', oba pa imata tudi baterijo s kapaciteto 14,1 kilovatne ure.

dezurni@styria-media.si

Foto: VW VW touareg

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.