Vrača se audi A2

Foto: Audi Audi A2 koncept Foto: Audi Audi A2 koncept Foto: Audi Audi A2 koncept Foto: Audi Audi A2 koncept Foto: Audi Audi A2 koncept Foto: Audi Audi A2 koncept Foto: Audi Audi A2 koncept Foto: Audi Audi A2 koncept Foto: Audi Audi A2 koncept Foto: Audi Audi A2 koncept
Audi bo na avtosalonu v Frankfurtu vnovič oživil svoj mali model A2. Na žalost zgolj kot tehnični koncept za štiri potnike, s čimer želijo pri Audiju pokazati, kako vidijo električno mobilnost v prihodnosti.
Oglej si celoten članek

Puristični videz je osredotočen na bistvo, vsi detajli so oblikovani nevsiljivo, a učinkovito. Temna steklena streha belo lakiranega razstavnega vozila ob pritisku na tipko postane prosojna.

Napredna LED-tehnologija
Pri žarometih Audi predstavlja naslednjo stopnjo v razvoju LED-tehnologije, ki so jo poimenovali Matrix Beam. Snop svetlečih diod in mikroreflektorjev ustvarja močno razpršeno in obenem neslepečo svetlobo za dolge luči. Filigranska vlakna za dnevne luči obdajajo visokoučinkoviti LED-modul zasenčenih luči. Pametne zadnje luči prilagajajo svojo svetilnost pogojem vidljivosti. Svetloba zadnjih meglenk, ki jo ustvarjajo laserske diode, je v megli vidna kot svetlobni žarek in v opozorilo na cestišče projicira rdeč trikotnik.

Prepozna lastnika avtomobila
Od sprednjega dela do zadka poteka pri pod robom oken t. i. dynamic light – svetlobni pas, ki vključuje številne nove, dinamične funkcije luči. Integrirani senzorji približevanja zaznajo lastnika, vrata pa se odklenejo na podlagi ustreznih gibov. Med vožnjo ima dynamic light funkcijo neprekinjene gabaritne luči na bokih vozila. Če so vklopljeni smerniki, se utripanje s svetlobnimi impulzi prenaša po vsej dolžini svetlobnega pasu. Pri zaviranju steče rdeča svetloba od zadnjih luči proti sprednjemu delu vozila, s čimer se na intuitivni način drugim udeležencem v prometu pokaže moč zaviranja.

Foto: Audi Audi A2 koncept Ukazi na dotik
Dynamic light najdemo tudi na armaturi razstavnega vozila, in sicer je razdeljen na dva ločena loka. Tako kot celotna notranjost instrumentna plošča deluje lahkotno in puristično; upravljanje poteka intuitivno. Voznik mnoge pomembne funkcije krmili preko površine na dotik, ki je na notranji strani volana. Poleg tega se ob zagonu vozila na voznikovi desni strani v pokončni položaj postavita še dve upravljalni površini. Odprti profil služi kot volanski drog; na njegovem koncu se nahajajo 7-palčni zaslon in še dva sekundarna zaslona.

Kolo kar v potovalnem prostoru
Tla v notranjosti so ravna. Na voznikov sedež je pritrjena sredinska konzola, zadnja konzola pa sega iz zadnjega dela vozila med obema zadnjima sedežema. Vsi štirje individualni sedeži imajo lahko zasnovo, pod poklopnimi sedišči je shranjevalni prostor. Med zadnjima sedežema je dovolj prostora za mestno kolo s snetim sprednjim kolesom. Prtljažni prostor ima dva nivoja; zgornjega predstavlja okvir s funkcionalnimi mrežami.

Novi materiali
Barve in materiali za notranjost prispevajo k občutku lahkotnosti in funkcionalnosti. Velike površine med stranskimi okni in tlemi so prevlečene z novim, inovativnim materialom na PUR-osnovi, ki je na otip podoben neoprenu; osrednji del tal je prekrit z rebrastim materialom iz recikliranega poliestra. Sedežne školjke so izdelane s tehniko pihanja umetne mase. Voznikov delovni prostor zaokrožajo elementi iz aluminija.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.