V novem VW polu smo pretegnili noge na zadnjem sedežu

Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Saša Despot Volkswagen Polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo
Nova, že šesta generacija pola, je konkretno zrasla. Toliko, da v potovalni kabini in v prtljažniku ponuja več prostora kot golf četrte generacije.
Oglej si celoten članek

Poleg tega, da je uporabnejši, je novi VW polo predvsem tehnološko bogatejši. VW pravi, da mu v kompaktnem B segmentu vozil ni para. V Sloveniji stane manj kot 13 tisočakov.

Razred malih kompaktnih kombilimuzin v Sloveniji predstavlja levji delež prodaje. Kar štirje od desetih na novo registriranih avtomobilov se uvršča v B avtomobilski razred, kjer je nesporni vladar pri nas renault clio. Najresnejši izzivalec pa VW polo. No, pri VW menijo, da bosta zelo resna izzivalca tudi mala križanca VW T-roc in VW t-cross, ki sledita kmalu, narejena pa sta na osnovi pola. Slednji si arhitekturo deli tudi z novo ibizo.

Foto: Volkswagen Volkswagen polo

Kot golf in passat

A je VW polo samosvoj avto, predvsem tehnološko, saj se hvali z opremo, ki jo najdemo tudi v golfu in passatu. To pomeni, da ima vse, kar ima ibiza in še več. Polo ima tako serijski sistem za samodejno zaviranje v sili vključno z zaznavanjem pešcev. Ima tudi opozorilo na nenamerno zapustitev voznega pasu, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, sistem za prečni promet, ko nas ob vzvratni vožnji s parkirnega prostora sistem opozori na vozila, ki prihajajo s strani, prvič tudi polavtomatsko parkiranje ... 

Prvič je na voljo tudi aktivni radarski tempomat, ki samodejno vzdržuje razdaljo do spredaj vozečega vozila, deluje od do hitrosti 0 - 210 km/h (samodejni menjalnik) oziroma hitrosti 30 - 210 km/h (ročni menjalnik). Pri VW pravijo, da ima polo več naprednih sistemov kot katerikoli avtomobil tekmecev, čeprav so pri Fordu trdili nasprotno, ko so pred kratkim pri nas predstavili novo fiesto.

Polo tudi prvi z novo generacijo aktivnega zaslona na dotik, ki je na voljo od velikosti 6,5 do 8-palcev, opcijsko si je možno omisliti tudi digitalne merilnike, ki smo jih spoznali v večjih volkswagnih.

VW polo je pričakovano veliko večji, kot je bil do zdaj. S 4,053 metra je za 8,1 centimetra daljši, medosje, ki meri 2,56 metra so raztegnili za 9,4 centimetra. Hkrati je širši za 6,9 centimetrov in nekoliko nižji. Prtljažni prostor je iz 280 litrov zrasel na 351 litrov.

Foto: Saša Despot Volkswagen Polo

Tudi GTI različica

Novi polo je na voljo s tremi 1,0-litrskimi trivaljnimi motorji, enim atmosferskim MPI in dvema turbo motorjema TSI, ter 1,5-litrskim štirivaljnikom z možnostjo izklopa valjev in 2,0-litrskim štirivaljni motorjem TSI rezerviranim za GTI s 147 kilovatov moči (200 KM). Slednji kombinira šeststopenjski ročni menjalnik ali sedemstopenjski dvosklopčni DSG menjalnik. Del GTI paketa so aero body kit, maska z rdečo linijo, 17-palčna lahka platišča (opcijsko 18-palčna), športno podvozje, športni izpuh z dvema kromanima izpušnima cevema, zmogljivejše zavore in rdeče zavorne čeljusti ter športne sedeže. Prvič pa je na izbiro tudi različica na stisnjen zemeljski plin (CNG). Zaradi novih polnilnih postaj v Celju, ob že obstoječih na Jesenicah, Ljubljani in Mariboru, si nadejajo večjo prodajo. Polo TGI z enim polnjenjem omogoča 1.300 kilometrski doseg.

Foto: Saša Despot Volkswagen Polo

Polo je na voljo le v petrvatni različici.

Na vožnji od Ljubljane do Portoroža smo po avtocesti preizkusili različico s 85 kilovatov moči (115 KM) in ročnim petstopenjskim menjalnikom. Izkazal se je za zelo dinamičen in varčen avto. Razen v dolge avtocestne klance alistrme klance, je moči vedno dovolj, poraba pa tudi na avtocesti ne preseže šestih litrov.

Cene za atmosferski tirvaljnik se začnejo pri 15.282 evrih. Pri slovenkem uvozniku načrtujejo, da bodo leta 2018 pri nas prodali 2750 polov.

Foto: Volkswagen Volkswagen polo

Bencinski motorji

• 1.0 MPI s 55 kW / 75KM, 5-stopenjski ročni
• 1.0 TSI s 70 kW / 95KM, 5-stopenjski ročni/ 7-stopenjski DSG
• 1.0 TSI s 85 kW / 115KM, 6-stopenjski ročni/ 7-stopenjski DSG
• 1.5 TSI s 110 kW / 150KM, 6-stopenjski ročni/ 7-stopenjski DSG (prihaja v drugi polovici leta 2018)
• 2.0 TSI s 147 kW / 200KM, 6-stopenjski ročni/ 7-stopenjski DSG

Dizelski motorji
• 1.6 TDI s 59 kW / 80KM, 5-stopenjski ročni
• 1.6 TDI s 70 kW / 95KM, 5-stopenjski ročni/ 7-stopenjski DSG

Naravni plin:

• 1.0 TGI s 66 kW / 90KM, 5-stopenjski ročni

Foto: Volkswagen Volkswagen polo

Foto: Volkswagen Volkswagen polo

Foto: Volkswagen Volkswagen polo

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 17:33 19. Oktober 2017.

    VW prvič zadnjič in nikoli več.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.