Xmod vedno pripravljen za avanture

Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod Foto: Gregor Prebil Renault scenic xmod
Novost na slovenskem trgu je scenic xmod, namenjen uporabnikom, ki si želijo robustnejšega videza in več uporabnosti tudi izven asfaltiranih poti. Z novimi bonbončki tudi klasična scenica.
Oglej si celoten članek

Tako kot odslej pri klasičnem petsedežnem in sedemsedežnem scenicu dizajn nosu povzema po cliu, vključno z velikim emblemom. Črna plastika ga ščiti pred ranicami, avto je tri centimetre bolj oddaljen od tal, strešni nosilci so standardni.

Znotraj je poleg nekaj oblikovnih vložkov, kot so kovinska ročica menjalnika, prisekan volan in kovinske stopalke, med posebnostmi sedempalčni R-link zaslon na dotik, na katerem so funkcije infotainmenta razporejene po zgledu tabličnih računalnikov. Med drugim lahko voznik spremlja kakovost zunanjega zraka.

Scenic je že v prejšnji generaciji poznal svojo "terensko različico", ki se je imenovala avantura. A xmod gre korak naprej in čeprav ne ponuja štirikolesnega pogona, kot ga je scenic prve generacije, lahko voznik sedaj dejavno razpolaga z navorom, ki se prenaša na prednji par koles. Med sedežema je namreč gumb, prek katerega voznik prenos navora prilagodi razmeram, ko zapelje na mehkejšo podlago ali na sneg. 

Cena za scenic xmod z dokaj bogato serijsko opremo se začne pri 19.580 evrih.

Nova obraza in motor tudi za ostala scenica

Poleg xmoda sta osvežitev po dobrem letu že dočakala tudi klasični scenic in grand scenic, ki sta prav tako dobila sveža obraza in R-link infotainment, ki ga upravljamo tudi prek "joysticka" med sedežema.

Omeniti velja še povsem nov 130 TCe 1,4-litrski bencinski motor, ki da porabi za liter manj goriva od enako močnega predhodnika, s katerim je Renault utiral pot downsizeingu.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.