"Yaris" za družinsko uporabo

Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S
Čeprav ime tega ne izdaja, pa je večina pomislila, da gre med testom toyote verso S za večji yaris. Mali enoprostorec je dober naslednik yarisa verso, ki z zgolj 399 centimetri v dolžino omogoča veliko udobja in funkcionalnosti tudi za družinske namene.
Oglej si celoten članek

Verso S je narejen na dobrih temeljih, ki jih je postavil yaris verso, ki so ga nehali izdelovati leta 2004. Na raztegnjeni patformi yarisa z dodatki mehanike toyotinih modelov nižjega razreda je nastal zanimiv večnamenski model, ki bi moral biti na pisan širokemu krogu voznikov.

Za vozilo, ki je za malenkost krajše od štirih metrov, ponuja veliko tudi za družinsko uporabo, pogrešali smo le nekoliko bolj prostoren prtljažnik, ali pa vsaj pomično zadnjo klop, s katero bi lahko prilagajali v osnovi odmerjenih 429 litrov prostora v zadnjem delu vozila, ki je poudarjen z dnom, ki ga lahko uporabno znižamo.

Uporabnost pred emocijami

Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Morda je oblikovno manj zanimiv od korejske konkurence, ix20 in venge, tudi znotraj je emocij malo. Vse je prilagojeno uporabnosti. Sedi se visoko in pregledno, prav taka je razporeditev stikal na armaturni plošči, kjer kraljuje velik 6,1.palčni barvni ekran na dotik, ki ni podpiral navigacije, je pa prikazoval zelo široko sliko, ki se prenaša iz kamere za pomoč pri vzvratni vožnji, omogoča pa tudi pregledno prikazovanje porabe goriva in delovanje motorja.

Dober pripomoček je zagon motorja s pritiskom na gumb, ki ga omogoča pameten ključ, ki dovoljuje odpiranje vrat tudi takrat, ko ključ zgolj nosite v žepu. Hvalimo veliko uporabnih odlagalnih površin, manj pa kratke sedeže, ki v ovinkih ne zadovoljijo svojemu namenu, potnika trdno obdržati v sedežu. Preveč je tudi manj privlačne trde plastike. Kot že zapisano, Japonci poudarjajo druge vrline, kot je serijski ESP, potnike pa varuje kar sedem zračnih blazin.

 

Vrtel se je stari znanec

Testnik je imel pod motornim pokrovom starega znanca, ki smo ga preizkusili že v aurisu in yarisu, 1,33-litrski bencinski štirivaljnik, ki se je za uporabnega izkazal tudi v zadnjem primeru,  zahvaljujoč šeststopenjskemu menjalniku prestavlja zgodaj, zato je pospeševanje v mestu malica. Na avtocesti ga je treba gnati visoko v vrtljaje, zaradi česar je hrup v notranjosti že malo nadležen. Do šeste prestave pridete že pod 3.000 vrtljaji, zato je slabo, če vam bo menjalnik med pospeševanjem v klanec namesto v tretjo ušel v peto prestavo. Takrat boste lahka tarča drugih voznikov. V hitrih ostrih ovinkih boste imeli zaradi visokega sedenja manj suveren občutek, a je kljub temu v zavojih povsem soliden.

Foto: Gregor Prebil Toyota verso-S Pogrešali smo tempomat, s katerim bi lahko še nekoliko omilili porabo, ki je bila v povprečju 7,1 litra, sicer odlično panoramsko streho, ki se razteza skoraj od vetrobranskega stekla pa do zadka, pa bi zamenjali z varnostno opremo, kot je opozarjanje na vozila v mrtvem kotu.

Z najnovejšimi varnostnimi sistemi bi lažje opravičili kar visoko ceno testnega avtomobila, ki je iz osnovnih 19.600 evrov z dodatki zrasla na 22.210 evrov.

Podatki o vozilu: (Toyota Verso S 1,33 dual VVT-i, Sol)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.329 ccm
Najvišja moč: 73 kW (99 KM) pri 6.000
Najvišji navor: 125  Nm pri 4.000 vrt./min.
Poraba na testu: 7,1 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 127 g CO2/km
Zmogljivosti: 170 km/h, pospešek 13,1 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 3.990 x 1.695 x 1.595 medosna razdalja: 2.550
Prtljažnik: 429 litrov
Cena: 19.600/22.210 evrov (osnovni /testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.