Za volanom električne tesle roadster

Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster Foto: Žurnal24 Tesla roadster
V Ljubljani se je ustavil električni tesla roadster, ki zmore več kot 200 km/h in okoli 300 kilometrov avtonomije. 90 tisoč evrov vredni avtomobil, ki jih je po svetu le okoli dva tisoč, smo imeli čast preizkusiti.
Oglej si celoten članek

Tesla roadster je ameriški električni športnik, ki za zdaj ne pozna konkurence. 6381 litij-ionskih baterij avtomobilu omogoča avtonomijo okoli 300 kilometrov.

Najvišja hitrost je 210 km/h, pospešek od 0 do sto km/h pa manj kot štiri sekunde. Velika prednost tega avtomobila, ki nima klasičnega menjalnika, pač pa je robotiziran (brez stopalke sklopke), ki prek diferenciala poganja zadnji kolesi, je, da vse od mirovanja pa do najvišje hitrosti voznik razpolaga s 400 Nm navora, zaradi česar je občutek še bolj edinstven.

Drugače je z izdelavo. Avtomobil je tipično športen in zato neudoben (temelji na modelu lotus elise), vendar tudi zelo špartansko opremljen. Odlagalnih površin dvosedežnik razumljivo nima veliko, ima pa le dve zračni blazini, zavorni ABS in trascion control, bočne okrepitve, zaščito potnikov pri prevračanju in zmečkljive cone spredaj in zadaj.

Tesla je trenutno v segmentu električnih superšportnikov še vedno brez konkurence, čeprav evropski proizvajalci pripravljajo svoje superšportne električne modele, ki pa bodo ceni 90 tisoč evrov, koliko stane tesla roadster, vsaj na začetku težko konkurirali.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.