Zakaj se skoraj nihče več ne obrača z ročno zavoro?

Foto: Andrej Leban
Foto: Andrej Leban
Dokaz: še en doslej tradicionalen del avta je na pragu izumrtja.
Oglej si celoten članek

Le tretjina novih avtomobilov ima še vedno klasično ročico ročne zavore. In število se z vsakim na novo predstavljenim ali pa prenovljenim modelom le še manjša.

Raziskava, ki so jo objavili v Veliki Britaniji, kaže, da med 32 različnimi proizvajalci le dva (Dacia in Suzuki) še vedno uporabljata izključno ročno zavoro, vsi ostali proizvajalci so vsaj deloma že prešli na elektronsko verzijo. Audi, Jaguar, Land Rover, Lexus, Mercedes in Porsche pa sploh nimajo več modela v prodaji, ki bi še imel klasično ročico, pravijo pri portalu CarGurus, kjer so naredili raziskavo.

Foto: Žurnal24 Elektronska ročna zavora

Proizvajalci imajo radi elektronsko ročno zavoro. Zaradi nje pridobijo prostor med sedeži. Tudi vozniki bi jo morali imeti rajši, saj je zaradi enostavnega pritiska na stikalo potrebnega manj napora pri blokadi avtomobila na mestu. Elektronska zavora je skoraj vedno povezana s pomagalom za speljevanje v klancih, prav tako se sama sprosti, ko želi voznik speljati. 

Seveda pa bodo ostali tudi takšni vozniki, ki prisegajo na analogno klasiko. A tudi takšni bodo imeli na razpolago vse manj avtomobilov za obrat z ročno na kakšnem praznem zasneženem parkirišču.

Video Ko vam punca potegne ročno na avtocesti ...

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 10:26 3. Oktober 2018.

    Pomoje se bo dal kmal predelat avte na klasično ročno zavoro.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.