ŽAL: i20, ki porabi komaj nekaj več kot 3 litre

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Majhen po velikosti, velik po duši. I20 z novim 1,1-litrskim motorjem nabira kilometre varčno, da je kaj.
Oglej si celoten članek

Prenovljeni i20 ima odslej v ponudbi koncernov motor 1,1 CRDi blue, ki ga odlikuje zelo majhen izpust, le 84 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, kar je najmanj med finalisti, avtomobil pa je tudi več kot pripravljen na prihodnje spremembe glede dajatev na obremenjevanje okolja.

  • Svoje favorite med 20 finalisti lahko izberete TUKAJ.


Trivaljnik zmore 55 kilovatov, ki odlično sodelujejo s krivuljo navora, saj je treba po ročici menjalnika posegati le pri velikih spremembah hitrosti. V zameno je mogoče teoretično računati na celo 1.300 ali še več prevoženih kilometrov, saj je normna poraba le 3,2 litra.

Osnovna cena po ceniku: 13.250 evrov

Izpust CO2: 84 gramov na prevoženi kilometer

Povprečna tovarniška poraba: 3,2 l/100 km

Varnost: 5 zvezdic (Euro NCAP 2009)
Odrasli: 88 odstotkov, otroci: 83 odstotkov, pešci: 84 odstotkov, varnostni sistemi: 86 odstotkov

Še več o prenovljenem hyundaiju i20 si lahko preberete tukaj.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 07:33 12. November 2013.

    Prvi s tem motorjem je bil Kiin Picanto, ki je za povrh na pogled veliko lepši od i20. Poraba je …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.