ŽAL: Lahko trivaljnik prepriča tudi naše bralce?

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Ko združita moči motor, ki se že drugo leto ponaša z naslovom najboljšega in najbolj zelenega na svetu, ter dinamična malčica, je dober rezultat zagotovljen.
Oglej si celoten članek

S prenovo aktualne generacije je Fordova globalna uspešnica prvič dobila tudi nagrajene motorje ecoboost.

Svoje favorite med 20 finalisti lahko izberete TUKAJ.

Dizelski motor in kopica aerodinamiki podvrženih sprememb v različici econetic zmoreta na papirju porabo res zmanjšati za še kakšen deciliter, a pri malem bencinskem trivaljniku s prostornino komaj litrske embalaže za jogurt večina kompromisov odpade. Z njim je lahko fiesta namreč zelo varčen, a tudi nadvse poskočen avtomobil, ki izkorišča dinamično zasnovo podvozja. Cenovno ugodnejša je različica s 74 kilovati, ki razvaja z izjemno ugodno krivuljo navora in zadostno močjo, za zahtevnejše pa je na voljo še različica z 92 kilovati, ki normno porabo obdrži na isti ravni, medtem ko izpuste spusti celo pod mejo sto gramov.

Osnovna cena po ceniku: 14.040 evrov

Izpust CO2: 99 gramov na prevožen kilometer

Povprečna tovarniška poraba: 4,3 l/100 km

Varnost: 5 zvezdic (Euro NCAP 2012)
Odrasli: 91 odstotkov, otroci: 86 odstotkov, pešci: 65 odstotkov, varnostni sistemi: 71 odstotkov

Še več o ford fiesti 1,0 evoboost lahko preberete tukaj.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.