Zaradi varčevanja bosta audi A4 in A6 prelomila tradicijo

Foto: Audi
Foto: Audi
Audi ne bo več izdeloval avtov na lastnih platformah, zato se bo odslej še bolj navezoval na rešitve znotraj koncerna. To pa s seboj prinaša prelome s tradicionalno zasnovo modelov A4 in A6.
Oglej si celoten članek

Der Spiegel je poročal o ostrih varčevalnih ukrepih, ki jih je primorano izvesti vodstvo Audija z direktorjem Rupertom Stadlerjem na čelu. Zaradi posledic afere Dieselgate morajo pri Audiju pred novembrskim nadzornim odborom koncerna Volkswagen pripraviti finančni načrt, ki bo jasno odražal zapoved po ostrem varčevanju spričo milijardnih posledic lanskoletne afere z goljufivimi vrednostmi emisij pri dizelskih motorjih.

Že pred dnevi je zaokrožila vest, da se utegne Audi umakniti iz serije Le Mans, kjer je zadnja leta v kategoriji LMP1 žel velike uspehe. Prav tako so pospravili v smetnjake že zelo razdelane načrte o izgradnji investicijskega tehnološkega kampusa v Ingolstadtu, ki naj bi ga sestavljalo 75 stavb. 

Posledice varčevanja pa bodo močno spremenile tudi izdelavo avtomobilov. Audi se tako očitno poslavlja od platforme MLB, ki so jo razvili sami in je služila kot podlaga za modele A4, A6 in A8. Njena posebnost je vzdolžna postavitev motorja in menjalnika, za razliko od Volkswagnove platforme MQB, na katero je denimo postavljen passat in številni drugi koncernski modeli.

Kaj bo ukinitev MLB pomenilo za v bodoče?

Autocar poroča, da bo model A4 prihodnje generacije postavljen na MQB platformo in kot takšen še precej bolj podoben VW passatu. A6 in A7 pa naj bi se posluževala skrajšane različice Porschejeve platforme MSB, ki jo uporabljajo pri panameri. A to bo prineslo velik prelom z Audijevo tradicijo, saj bosta tako A6 kot A7 s tem postala primarno gnana na zadnji par koles. Oba modela sta bila v nasprotju s tekmeci v tem razredu namreč v različicah z dvokolesnim pogonom gnana spredaj. Prvi komentarji sicer prenos pogona na zadnji kolesni par pozdravljajo, saj naj bi to omogočilo tudi odmik od za Audija tradicionalno dolgih prednjih previsov zaradi trenutnega načina vpetja motorja pred sprednji kolesni par, kar pa ima po mnenju kritikov posledice pri agilnosti v primerjavi s konkurenco.

Audi A8 sedanje generacije je sicer na voljo le v različici quattro, čigavo platformo bo uporabljal v bodoče, pa še ni znano. Je pa zaradi varčevanja zelo vprašljiva prihodnost najbolj športnega hišnega modela R8. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.