Že drugi Fordov enoprostorski dvojček

Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max Foto: Žurnal24 Ford C-max
C-max nove generacije je na voljo v dveh izvedenkah. Napredoval je na vseh področjih, tudi pri pogonu.
Oglej si celoten članek

Segment srednjih enoprostorcev je postal tako množičen, da pri znamkah preprosto ni več dileme, ali imeti tovrstni model, temveč kako zadostiti različnim željam in potrebam kupcev po prostornem avtu. Mnogi, tudi Ford, tako ne ponujajo več enega, ampak dva modela različnih velikosti in poslanstev. 

Fotografije C-maxa in grand C-maxa si oglejte TUKAJ.

Kakršenkoli že je, C-max je oblikovan dinamično, novost (pri motorjih) predstavlja eco boost tehnologija, pri tehniki pa parkirni asistent. Grandove posebnosti pa so sedemsedežna zasnova, drsna bočna in elektrificirana prtljažna vrata.

Eden družinski, drugi bolj športen
Oba C-maxa imata veliko podobnosti, še več kot brata S-max in galaxy. Na zunaj bodo 14-centimetrski prirastek v dolžino in šest v višino pri grandu opazili redki, bodo pa zagotovo opazili strešna nosila, drugače nameščene kljuke in vodila drsnih bočnih vrat.

Oba modela sta, kar se oblike tiče, nadpovprečno dinamična, kar so oblikovalci dosegli s konturami na motornem pokrovi, izbuljenimi blatniki in uporabo črnine okoli meglenk in odprtine za zrak, ki je nastopaško velika. Razpotegnjenost prednjih svetil dinamičnost še povečuje, predvsem zaradi izgube LED tehnike pa je manj dinamična podoba zadnjih luči, ki so sedaj postavljene položno.  Razlike so prisotne tudi tu, in sicer je tretje steklo pri C-maxu zaključeno navzgor, pri grandu pa zaradi boljše preglednosti navzdol. Drugačna je tudi podoba zadnjega stekla in prej omenjenih svetil.  
    
Tudi znotraj prisoten new edge dizajn
Voznikov delovni prostor kakor tudi celotna prednja vrsta v celoti sta pri obeh modelih povsem enaka, največja razlika pa sta poleg večjega medosja še dva  (doplačljiva) dodatna sedeža v tretji vrsti. C-max je po prostornosti prtljažnika povsem primerljiv s predhodnikom, saj ta v osnovi sprejme za 471 litrov prtljage (grand 475), podiranje sedežne klopi v razmerju 40/20/40 pa prinese največ 1.723 litrov prostore (grand 1.742). Novost predstavljajo tudi avtomatizirana prtljažna vrata, ki si jih je, tako kot strešna nosilca, mogoče omisliti z doplačilom.

Kako stare avtomobile vozimo Slovenci? Oglejte si TUKAJ.

Pri sedežih je prilagodljivosti znatno več kot prej, saj lahko te v drugi vrsti premikate po dolžini, hrbtnemu delu nastavljate naklon, sredinski sedež pa lahko hitro pospravite v zadnjega desnega, s tem pa dobite v drugi vrsti dva ločena sedeža, med njima pa sredinski tunel za prevoz prtljage. Pri grandu je prilagodljivosti še nekoliko več, poglavitna prednost, če se zanjo odločite, pa sta zagotovo dodatna sedeža, ki pa sta namenjena zgolj nižje raslim. Na področju notranje arhitekture novosti predstavljajo tudi razsvetljava z uporabo LED tehnike, otroško ogledalce ter večja količina aluminija in kroma.

Pri obliki sredinski konzole in armaturne plošče so bile poteze oblikovalcev ostre, celo ostrejše kot pri fiesti, na obliko katere se naslanja. To naj bi bilo po godu mlajši klienteli, razgibanost pa se nadaljuje tudi pri odprtinah za zračenje, ki jih po novem premore tudi druga sedežna vrsta. Nova sta tudi velika fiksna panoramska streha z elektrificiranim senčnikom in sistem easy fuel, ki preprečuje, da bi v vozilo natočili napačno gorivo.

Osnovni z ESP, a brez klime!!!
Paketi opreme bodo trije, in sicer bo trend bolj barvno razgiban in zato primarno namenjen mlajšim kupcem, titanium pa bo tako kot vedno izrazito športno naravnan. Osnovni ambiente k mizi prinese serijski ESP, potovalni računalnik, deljivo sedežno klop, radio s CD/MP3-predvajalnikom in obvolanskimi kontrolami, nerazumljivo pa niti ročne klime ne. Ta postane serijska šele pri paketu trend, kjer kupec dobi še nastavljivo ledveno oporo za voznika, električno nastavljivi vzvratni ogledali ter usnjena volan in prestavno ročico. Tittanium je od tega bogatejši še za senzor za dež, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec ...

Sedem motorjev, dva nova menjalnika
Motorno paleto sestavlja sedem motorjev oziroma motornih različic, osnovo pa predstavlja že znani 1,6-litrski bencinar s 77 kW moči. Nekoliko višje najdemo prav tako atmosferskega in enako velikega bencinarja z 92 kW, višek ponudbe pri bencinarjih pa predstavljata 1,6-litrska motorja s prisilnim polnjenjem in ecoboost tehnologijo. Slednja vključuje neposredni vbrizg goriva in dvojno prilagajoče se krmiljenje ventilov, to pa naj bi še izboljšalo odzivnost motorja, obenem pa za 20 odstotkov znižalo porabo.

To naj bi omogočala uporaba econetic tehnologij, med drugim v obliki regenerativnega polnjenja akumulatorja in indikatorja optimalne prestave. Na voljo sta v 110 in 132 kW različicah, slednja bo na voljo nekoliko kasneje. Na dizelski strani najdemo dva 1,6-litrska agregata z 70 oziroma 85 kW, stopnico višje pa so še tri različice dvolitrskega TDCi z 85 (pri nas za zdaj ne bo na voljo), 103 oziroma 120 kW. Novost predstavlja tudi povsem nov šeststopenjski ročni menjalnik, ki je za 30 odstotkov lažji kot predhodnik, najdemo pa ga pri obeh turbo bencinarjih in vseh dizelskih različicah. V kombinaciji z dvolitrskimi dizli pa si lahko omislite tudi avtomatiko z dvojno sklopko, imenovano powershift.

Cene pri C-maxu se pričnejo pri 17.170 evrih na bencinski in 18.170 na dizelski strani, za granda pa boste odšteli najmanj 18.260 evrov, z dizelskim motorjem v nosu pa 19.300 evrov. Doplačilo za paket trend znaša nekaj več kot 600 evrov, za paket titanium pa še dodatnih 1.500 do 1.800 evrov. Grand je okoli 1.200 evrov dražji. Ob lansiranju uvoznik pri vseh različicah ponuja še 1.600 popusta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.