Zmore hitreje za manj denarja

Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6 Foto: SAA Audi A6
Audi je na slovenske ceste pripeljal prenovljeno poslovno limuzino višjega razreda in karavana z oznako A6. Prenova je temeljila na bolj čistih in hkrati bolj učinkovitih pogonskih motorjih. Cene se začnejo pri 43.500 evrih.
Oglej si celoten članek

V preteklosti je imel Audi kar nekaj težav v boju za poslovne kupce, ki so se odločali za glavna konkurenta BMW serije 5 in mercedes-benza razreda E. Zdaj je že nekaj časa drugače, predvsem od prve predstavitve zadnje generacije modela leta 2011. Tudi po zaslugi različice ultra z učinkovitim in varčnim pogonskim agregatom, ki postavlja razredna merila.

Dobil je napredne žaromete

Največja novost na zunanjosti je napredna tehnologija doplačlivih matričnih LED žarometov kombiniranih z dinamičnimi smerniki (serijsko je opremljen z biksenonskimi žarometi), ki smo jih spoznali že v različicah A8 in A7. Spremenili so še režo hladilnika, žaromete, odprtine za dovod zraka, zadnje luči, izpušne cevi ...

Foto: SAA Audi A6 V notranjosti so spremembe minimalne. Kozmetična prenova prinaša nove barve, sprednja sedeža lahko hladita in masirata potnika, infontament je še naprednejši in zmogljivejši. Novost v povezavi z infontamentom je podpora hitrega LTE omrežja, ki prinaša prilagojene spletne storitve, na primer voznik se lahko z novimi aplikacijami na hitro pozanima o prihodu vlakov, odhodih in prihodih letal ... Pomembne prikaze lahko voznik spremlja preko opcijskega projekcijskega (head-up) sistema zaslona.

A6 Ultra s porabo 4,2 litra

Največ novosti je pri ponudbi motorjev, ki je bila temeljito prenovljena, predvsem v smeri nižje porabe, a ne na račun moči. Prav nasprotno. Pri Audiju zagotavljajo, da je poraba v povprečju nižja za 22 odstotkov, kar se pozna tudi "na denarnici", proizvajalec pa navaja, da so hkrati moč dizelskih motorjev povečali za 20 kilovatov, pri bencinskih pa do 22 kilovatov.

Motorna paleto se sestoji iz treh bencinski TFSI in pet dizelskih TDI agregatov, z razponom moči med 110- in 245 kilovatov. Izpostavljamo model TDI Ultra s kapaciteto motorja dveh litrov, ki po podatkih proizvajalca v zrak izpusti 109 gramov CO2 na kilometer, normna poraba v kombiniranem ciklu pa je 4,2 litra.

Foto: SAA Audi A6

Menjalniki so trije, šeststopenjski ročni, 7-stopenjski S tronic in 8-stopenjski tiptronic. S štirikolesnim pogonom quattro je opremljen 3.0-litrski TFSI  agreagat, ki  je na voljo v S6 in RS6 različicah  ter v kombinaciji z vsemi šestvaljnimi dizelskimi agregati. Prenovljen je tudi pustolovski allroad quattro, ki ga lahko poganja trilitrski TFSI agregat ali dizelski šestvalniki.

Najcenejši v ponudbi je varčni 2,0-litrski TDI ultra model, ki stane po ceniku 43.500 evrov, najcenejši bencinski predstavnik, 1.8 TFSI z 140 kilovatov moči, stane 43.900 evrov. Avant (karavan) je za 2.850 evrov dražji, allroad quattro stane vsaj 62.780 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.