Zunanje zračne blazine

Foto: Žurnal24 Mercedes razvija vrsto novih zračnih blazin, ki bodo prispevale k večji varnosti
Mercedes razvija sistem zunanjih zračnih blazin, ki se bo aktiviral neposredno pred trkom ter aktiviral zračne blazine pod avtomobilom, ki naj bi ublažile posledice.
Oglej si celoten članek

Aktivirana zračna blazina deluje kot sidro, z zvišanjem trenja med avtomobilom in podlago pa naj bi se znatno skrajšal čas zaustavitve vozila. Novi sistem je trenutno še v fazi testiranj. Pri Mercedesu ga izvajajo na avtomobilu ESF 2009, ki je med drugim opremljen tudi z zračnimi blazinami na sedežih, ki potnike med trkom silijo proti sredini vozila, stran od karoserije. ESF 2009 je opremljen tudi s sistemom pametnih svetil, ki zaznavajo avtomobile, ki se približujejo vozilu in snop žarkov dolgih luči usmerjajo stran od oči nasproti vozečega voznika, ki ga tako ne zaslepijo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.