Odprta je kolesarska povezava Škofja Loka-Virmaše

Foto: arhiv Občina Škofja Loka
Foto: arhiv Občina Škofja Loka
Župana Mestne občine Kranj in Občine Škofja Loka sta občane in občanke spodbuditi k bolj pogostem kolesarjenju.
Oglej si celoten članek

Občina Škofja Loka si je v Strategiji razvoja 25+ za prvo prednostno os postavila 'Trajnostno mobilno in prometno dostopno Loko', s katero v ospredje postavlja pešce in kolesarje ter večjo uporabo javnih prevoznih sredstev. Kolo je na krajše razdalje najbolj ekonomičen način mobilnosti, hkrati pa z izbiro tega načina potovanja posameznik pozitivno prispeva k svojemu telesnemu in mentalnemu zdravju ter čistejšemu okolju za vse. Za izboljšanje pogojev za kolesarjenje Občina Škofja Loka s projektom Kolesarska povezava Škofja Loka-Virmaše gradi boljšo infrastrukturo za kolesarje, z označitvijo Loškega kolesarskega omrežja skrbi, da se na njej lažje orientiramo, z nadgradnjo sistema izposoje koles eKOLOka pa omogoča, da si vsak lahko privošči kolo za uporabo.

Občina Škofja Loka je tako tudi uradno odprla kolesarsko povezavo Škofja Loka-Virmaše. Župana občine Škofja Loka in Mestne občine Kranj sta vsak iz svojega mesta kolesarila v smeri druge občine in se srečala na meji med občinama na Sorškem polju v Svetem Duhu. Oba župana sta namreč kolesarja in se trudita ne samo z besedo ampak tudi z zgledom občane in občanke spodbuditi k bolj pogostem kolesarjenju. Med udeleženci so bili predstavniki ministrstev, občin, razvojnih agencij, projektantskih in gradbenih podjetij ter ostali deležniki, ki delujejo na področju kolesarstva.

Župan občine Škofja Loka Tine Radinja je ob tej priložnosti povedal, da je ključno za spodbujanje kolesarjenja, da je kolesarska infrastruktura varna in kot taka že promotorka kolesarjenja. Tokratno odprtje je začetek povezav v mestu in med vsemi sosednjimi občinami, kot si jih naše občanke in občani zaslužijo. Župan Mestne občine Kranj Matjaž Rakovec je pritrdil, da je nova kolesarska povezava v sosednji Škofji Loki odlična novica tudi za Kranj. Obe občini sta namreč del sistema Gorenjska Bike, kar pomeni, da si je mogoče kolo izposoditi v eni in ga vrniti v drugi občini. V Kranju beležijo znatno rast uporabe sistema KRsKOLESOM, samo v septembru so našteli 10.000 izposoj. Pridobitve, kot je nova kolesarska povezava Škofja Loka-Virmaše pa bo še dodatno prispevala k tej rasti in trajnosti mobilnosti.

Foto: arhiv Občina Škofja Loka Odprta kolesarska povezava Škofja Loka-Virmaše

Tadej Žaucer, Vodja sektorja za prometno politiko Direktorata za prometno politiko na Ministrstvu za okolje, podnebje in energijo je izpostavil Škofjo Loko kot vzorčen primer mesta, kjer je multimodalnost, predvsem med kolesom in vlakom logična izbira in tudi deluje. Občina je namreč poskrbela za urejeno kolesarsko povezavo do železniške postaje, ki je od mesta preveč oddaljena za dostop peš, urejena pa je tudi kolesarnica na železniški postaji, ki je pogosto polna. Poskrbeti bo treba še za varovano kolesarnico, kjer bodo varna tudi dražja in električna kolesa. Na MOPE si prizadevajo, da se železniške postaje ne bi več obravnavale le kot železniška infrastruktura, ampak tudi kot vitalen del mesta, z dobrimi dostopi in kakovostnim javnim prostorom ter odličnimi pogoji za vse vrste večmodalnosti, tako med različnimi oblikami javnega potniškega prometa kot med kolesom, hojo in javnim potniškim prometom.

Gašper Kleč, direktor Razvojne agencije Sora, je pozdravil odprtost obeh županov do projektov na področju kolesarstva, sodelovanje med občinama in razvojnimi agencijami ter povezovanje dveh največjih gospodarskih centrov na Gorenjskem. Izpostavil je sodelovanje Občine Škofja Loka pri projektu Trata 2.1, ki spodbuja trajnostne prihode na delo v Industrijski coni Trata. Podjetja oziroma veliki zaposlovalci so največji generatorji prometa in kot taki lahko tudi največji promotorji sprememb potovalnih navad. Zato je pomembno, da se spodbujanja kolesarjenja za vsakodnevno mobilnost lotimo tudi iz te smeri.

Franja Gabrovšek Schmidt, v. d. direktorja Regionalne razvojne agencije Gorenjske – BSC Kranj, je povedala, da si na Gorenjskem prizadevajo za vzpostavitev trajnostne mobilnosti in celosten razvoj kolesarstva na regionalni ravni. Za vzpostavitev varnih in dobrih kolesarskih povezav, namenjenih tako za dnevno kot tudi turistično mobilnost, pa so potrebna tudi znatna razvojna sredstva. Eden od virov je Dogovor za razvoj gorenjske regije, v okviru katerega je bila sofinancirana tudi kolesarska povezava Škofja Loka-Virmaše.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.