Bog ljubezni v Tivoliju

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
V četrtek, 19. novembra, se je v Hali Tivoli zgodil šestnajsti koncert aktualne turneje Erosa Ramazzottija.
Oglej si celoten članek

Koncert sicer ni bil razprodan, saj za marsikoga ni bil mačji kašelj odšteti 69 evrov za tribuno in 79 evrov za parter. Bogata scenografija različnih stilskih vizualnih tehnik in Erosova malenkost z bendom pa je za glasbene dogodke v slovenski prestolnici to astronomsko visoko ceno po presenečenju na koncu mogoče celo upravičila.

Na svetovni turneji, ki se je začela 16. oktobra v Riminiju, uporabljajo najnovejšo tehnologijo, med drugim različne LED-prikazovalnike ter novi zvočni sistem V-dosc K1. Glasbenika spremlja tudi 80-članska ekipa vrhunskih strokovnjakov, ki je specializirana za vizualne efekte.

 


Napoved koncerta ob 20. uri se je uresničila z minimalnim zaostankom, akademskimi petnajstimi minutami. Eros Luciano Walter Ramazzotti, kakor je polno ime italijanskega pop pevca in inštrumentalista, je koncert odprl s prihodom na oder v zabojniku, ki se je spustil iz stropa. Ko se je ta odprl, je Eros bral knjigo, kar poveže vzporednice z problemom, s katerim se je soočal kot otrok. V družini namreč ni bilo knjig, zato mu ta ni bila nikakršen vir informacij, če ne štejemo znanja, ki mu ga je oče v rosnih letih redno posredoval iz revij za odrasle.

Spremljevalne vokalistke (Romine, Chiare in Sare) so se na trenutke borile za pozornost. (Foto: Matjaž Tavčar)

 

Njegov šestčlanski bend ob podpori treh spremljevalnih vokalistk (Romine, Chiare in Sare) ni nastopal zgolj kot zvočna kulisa, ampak se je na trenutke boril za pozornost tudi takrat, ko je Eros vešče poprijel za strunski inštrument. Igranja kitare in solističnih vložkov se je lotil skozi več kot polovico celotnega koncerta. Saksofonist Everette Harp se je ob pihalnih linijah pogosto teatralno dvigal iz prostorov pod odrom. Eros je nekoč javno dokazoval njegov posluh s petjem improviziranih vokalnih linij, ki jih je Harp imitiral na pihalo.

 

28 let kariere je Ramazzotti v prvi polovici letošnjega leta obeležil z izdajo studijskega albuma Ali E Radici, s katerega smo med drugim slišali komade, kot so Parla Con Me in Controvento. Poleg klasik, kot so Se Bastasse Una Bella Canzone, Piu Bella Cosa in Il Tempo Tra Di Noi, je Eros večkrat začel vzklikati tudi zimzeleno melodijo dvojca White Stripes Seven Nation Army.

Videli smo približek temu, čemur rečemo popolni nastop, tako z vidika izvedbe (vokali so bili odpeti skorajda kot na studijskih posnetkih) kot z vidika zvoka in videoprojekcije. Če naštetemu dodamo še dolžino koncerta, ki se je razpotegnila čez dve uri, pa hitro ugotovimo, da je šlo za vrhunski glasbeni dogodek na visoki kvalitetni ravni.

 

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.