Canter bo tovoril tudi po Sloveniji

Foto: Žurnal24 Canterjevo osnovo je mogoče nadgraditi s širokim spektrom modulov, kar precej ra
Japonski proizvajalec gospodarskih vozil Mitsubishi Fuso, ki je v večinski lasti nemškega Daimlerja, je s svojimi izdelki začel osvajati tudi slovenski trg.
Oglej si celoten članek

Minuli teden so namreč predstavniki Daimlerja z družbo AC-Intercar podpisali pogodbo o zastopanju in prodaji vozil mitsubishi fuzo canter. Čeprav znamka Mitsubishi fuzo v Sloveniji doslej ni bila poznana, pa je na Japonskem vodilna blagovna znamka, na azijskem trgu pa ena največjih. V Zahodni Evropi je bila znamka doslej že prisotna, sedaj pa se je odločila še za širitev na vzhodnoevropske trge, kamor spada tudi slovenski.

Vsako vozilo canter je na voljo s standardno ali široko kabino. Kabina je lahko enojna ali dvojna. © Andrej Leban

 
Med lahkimi dostavniki odslej večja gneča
Razred vozil canter obsega kategorijo lahkih dostavnih vozil s skupno dovoljeno maso od 3,5 do 7,5 tone. Vozilo je na voljo v štirih izvedenkah. Tako lahko kupci naročijo običajni ali široki tip kabine, vsaka pa je na voljo v enojni ali dvojni (štiri vrata) izvedbi. Pri Daimlerju pričakujejo, da bodo slovenski kupci najraje posegali po canterjih s skupno dovoljeno maso do 3,5 ton, veliko povpraševanja pa naj bi bilo tudi po največji različici (7,5 t), saj ima v primerjavi s konkurenco največjo nosilnost.


V vozila je mogoče vgraditi motorje v razponu od 110 KM do 180 KM, poleg običajnih izvedenk s prekucnki, dvigali, kesoni ali zaboji pa bodo kasneje na trgu ponudili še druge različice, ki bodo prišle v poštev v širokem razponu delovanja. Tako naj bi bili med drugim canterji zanimivi tudi za komunalne službe.

Stavijo na ugodno ceno in stroške
Pri prodajalcu menijo, da bodo vozila za kupce zelo zanimiva zaradi ugodne cene, robustnosti, enostavnosti in nizkih stroškov obratovanja. Garancija velja tri leta, za servis pa bodo pooblaščeni v Kopru, Ljubljani in Mariboru. Cena osnovnega modela brez nadgradnje je 18.540 evrov brez vključenega DDV. Vozila, ki jih sestavljajo na Portugalskem, je že mogoče naročiti, prvi primerki pa bodo dostavljeni februarja. Pri AC-Intercarju načrtujejo, da bodo prvo leto prodaje kupcem dobavili okoli 60 vozil.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.