Čeprav vam je verjetno že kdo na delovnem mestu postregel s kakšno žaljivko, ga ne smete jemati
preveč resno. Ne vzemite si tega k srcu, nihče ni popoln. Namesto da bi mu vrnili milo za drago, se
izogibajte takim ljudem in bežite stran od njih. Kaj je torej tisto, česar nikoli ne smete reči v
službi, da se ne bi komu zamerili in da bi vas imeli sodelavci še naprej radi?
Nikoli sodelavcem (predvsem pa svojim nadrejenim) ne smete reči naslednjih stvari:
- Ko se oblačiš zjutraj, si pogosto nervozen?
- Se ne naveličaš delati vedno istega dela leto za letom, kot lajna?
- Ti si najbrž edini v pisarni, ki se spominja božiča leta 1940.
- Kaj? Moj šestletni nečak zna to narediti na računalnik!
- Si se to jutro odel v temno?
- Nikoli ne boš uganil, kaj mi je rekel Peter iz računovodstva. (Ne opravljajte in ne širite govoric naprej!)
- Čistilka mi je povedala, kaj se je zgodilo s tvojim možem in njegovo tajnico. Zelo mi je žal, da se ti je to naredilo.
- Moja nečakinja je imela to delovno mesto do decembra, potem pa se ga je naveličala, ker je dolgočasno.
- Kdaj si si nazadnje prebral navodila o oblačenju v službi?
- Joj, sprašujem se, koliko ljudi se je prijavilo na prošnjo za to delovno mesto, ko pa si delo dobil ravno ti.
- Zakaj si tako smešno oblečen? Greš kam po službi?
- Vi, ki nimate otrok, tega sploh ne morete razumeti.
- Tvoje delo je boljše opravljeno kot Janino. Sploh ne vem, kaj naj naredim z njo.
- Mislim, da imata onadva skrivno razmerje. Misliš, da bi morali povedati njegovi ženi?
- Koliko časa ti je vzelo, da si naredil tole malenkost?
- Vidim, da se včeraj nisi preveč naspal.