Facebook kriv za motnje hranjenja

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Domneva, da Facebook v veliki meri slabo vpliva na samopodobo, ni nova, vendar pa je nova raziskava pokazala, da lahko omenjeno socialno omrežje pripomore tudi k motnjam hranjenja.
Oglej si celoten članek

Raziskavo so opravili na Centru za motnje hranjenja v Baltimoru. V raziskavi je sodelovalo 600 uporabnikov Facebooka, v starosti med 16 in 40 let. Več kot 50 odstotkov sodelujočih v raziskavi je priznalo, da si niso všeč na fotografijah na Facebooku (ne glede na to, ali so jih objavili sami ali pa so jih na fotografijah označili prijatelji). V večini so dejali, da so na fotografijah predebeli. Te fotografije pa so tudi razlog, da se posamezniki odločajo za nezdrave diete.

Časovnica (nova oblika profila na Facebooku) naj bi še dodatno pripomogla k nezadovoljstvu. Ljudje so ves čas obremenjeni s svojim videzom. Časovnica pa omogoča enostavno primerjavo fotografij. Tako si uporabniki velikokrat ogledujejo fotografije iz preteklosti in jih primerjajo s sedanjimi. Videz pa se s časom spreminja in ne nujno vedno na boljše.

Omenjena raziskava je še pokazala, da se 51 odstotkov udeležencev redno primerja z prijatelji. Če se jim zdijo prijatelji bolj privlačni, je to še dodaten razlog za slabo samopodobo. Vse to pa vpliva, da se posamezniki velikokrat odločajo za nezdrave diete, kar lahko pripelje do motenj hranjenja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.