H&M priznal: "Imeli smo presuhe manekenke"

Foto: H&M Jennie Runk Foto: H&M Beyoncé
Pri H&M so priznali, da so bile nekatere manekenke, ki so jih uporabljali v kampanjah, presuhe, zato so zdaj dali priložnost modelom z oblinami.
Oglej si celoten članek

Zadnje čase lahko na plakatih H&M občudujete pevko Beyoncé, ki je znana po svojih oblinah, z blagovno znamko pa je že pred časom začela sodelovati tudi manekenka Jennie Runk, ki ima polnejšo postavo. S podobo obeh hočejo pri podjetju povedati, da pozdravljajo obline in da jih ne bodo več ignorirali. Direktor H&M Karl-John Persson je ob tem celo priznal, da so v preteklosti uporabljali manekenke, ki so preveč vitke. "Zdaj o tem veliko razmišljamo in delamo na tem, da bi to spremenili. Hočemo pokazati raznolikost v naših kampanjah, saj nočemo ljudem dajati vtisa, da jim narekujemo, kako naj bi dekleta izgledala."

A to še vseeno ne pomeni, da bodo povsem zamenjali suhice. Pred kratkim so namreč začeli sodelovati še z Victorijinim angelčkom Doutzen Kroes, kar je Persson pojasnil z besedami: "Mislim, da morajo dekleta v naših kampanjah v prvi vrsti izgledati zdravo. Obstajajo manekenke, ki so presuhe in podhranjene, a obstajajo tudi takšne, ki so vitke že po naravi in s takšnimi z veseljem delamo, dokler ostanejo zdrave," je pojasnil.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.