H&M z jesensko kolekcijo mastno zaslužil

Foto: H&M
Foto: H&M
Švedski tekstilni koncern H&M je zadnje četrtletje lanskega poslovnega leta zaključil s 5,6 milijarde kron (okoli 633 milijonov evrov) čistega dobička. Dobiček je navzgor potisnila dobra prodaja, predvsem jesenske kolekcije.
Oglej si celoten članek

Zelo dobro se je prodajala jesenska kolekcija, medtem ko se prodaja na spletu popravlja. Prodaja je bila krepka v Aziji, predvsem na Japonskem in Kitajskem, pa tudi na nekaterih evropskih trgih, vključno s Poljsko, Italijo, Grčijo, Turčijo in Rusijo, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Prihodki od prodaje so se v zadnjem trimesečju lani v medletni primerjavi zvišali s 37,9 na 42,6 milijarde kron.

Glavni izvršni direktor H&M Karl-Johan Persson je ob tem dejal, da bo družba letos nadaljevala s krepitvijo prisotnosti. Tako bo po načrtih odprla štiri nove spletne trgovine, najprej v Franciji – med pomladjo in poletjem.

Družba bo po načrtih letos odprla tudi 375 novih trgovin, tudi prvo v Avstraliji in na Filipinih.

H&M je sicer konec novembra upravljal 3.132 trgovin, kar je 356 več kot v istem obdobju predlani.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.