Ironična moda

Foto: Žurnal24 Utrip z newyorške modne piste Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Na modnem tednu v New Yorku se je s svojimi kreacijami predstavil tudi domači kreator Bradley z blagovno znamko Tuleh.
Oglej si celoten članek

Blagovno znamko Tuleh sta leta 1998 na trg poslala Josh Patner in Bryan Bradley. Med visoko družbo New Yorka je bila takoj sprejeta, saj so se naravnost zaljubili v retro poslikave in energične obleke. Štiri leta pozneje sta se partnerja razšla in znamko je prevzel Bradley. Preoblikoval jo je v bolj temačno in ironično, a njegove kreacije so še danes namenjene dekletom iz visoke družbe, ki jih mami duh nižjega sloja ...

Preden je Bradley oblikoval svojo blagovno znamko, se je uril pri znanih imenih, kot sta Calvin Klein in Anne Klein.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.