Josipa Lisac v Cankarjevem domu

Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu Foto: Žurnal24 Josipa Lisac v Cankarjevem domu
V torek, 15. februarja, je Josipa Lisac, galantna dama osupljivega vokalnega razpona in karizmatične prezence, znova očarala svojo zvesto slovensko publiko, tokrat v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma.
Oglej si celoten članek
Fotogalerijo edinstvenega koncerta si oglejte TUKAJ.

Prvo noto večera so zapisale bleščice, svila in žamet obiskujočih, nedvomno odetih v skrbno izbrana svečana oblačila, ki so Cankarjev dom zapolnila v naraščajočem pričakovanju legendarne hrvaške glasbenice. Zatemnitev luči v Gallusovi dvorani je pospremil posnetek prepletenih monologov moškega in ženske, ki se v nekaj minutah prepustita izpovedovanju čustev ljubezni in strahu, žalovanju za izgubo intimnosti zaradi epidemije odtujenosti v današnjih blodnjah po virtualnih svetovih in zaključita z načrtnim odrivom tehnologije ob stran, v želji po dotiku in pogledu ljubljene osebe.

Ob prvi razsvetlitvi odra nas na njem pričaka poznana pojava v ohlapnih črnih oblačilih ter z modrim perjem okrašenem pokrivalu. S prvimi toni arije Ave Marija, ki jo je leta 1975 prvič prepevala v rock operi Gubec-Beg, utiša še zadnji šepet v dvorani, spev pa še danes pa velja za nepogrešljivi element njenega repertoarja. Takoj po prvem bučnem aplavzu nam predstavi svojo skrbno izbrano spremljevalno zasedbo, do katere v teku nastopa nekajkrat izkaže precej spoštovanja. Večkrat se obrne proti instrumentu, ki pesem vodi, po odigranem pa glasbeniku z nasmehom seže v roko in odobravajoče prikima v podaljšan aplavz publike.

Večer zapolnijo večje uspešnice pevkine zajetne diskografije in nekaj novitet, ki jih, vsebini primerno, dopolnjuje s tenkočutnim patosom ali poplesavajočim sprehajanjem po odru, vmes pa pripoveduje zgodbe o njihovem nastanku in tvori besedne igre.

"Presenetite nas!“ ukaže svojemu bendu, ko se zopet postavi na kraj odra in navdušeno spremlja počasi razvijajočo se nit interpretacije, ob komaj opaznem zamahu njene temno modre rokavice pa se preigravanje nadaljuje v pesem Život je samo moj. Za konec še nagovori svoje občinstvo "prijateljev“, ki vztrajno obiskujejo njene nastope in po napadu kašlja med Danas sam luda, zapoje še slavno Maglo umetnici svetovnega kova primerno.

V minus ji lahko štejemo le zaključek koncertnega dela s pesmijo Slovenija, od kod lepote tvoje. Čeprav je bila izvedba dobronamerna.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.