Ko se retuširanje hudo zalomi

Foto: Target Target Foto: Target Target
Grafični oblikovalci pri znamki Target so pri retuširanju manekenki izbrisali del roke in mednožja.
Oglej si celoten članek

Ameriška znamka Target se je znašla na udaru kritik, saj je v svoji spletni trgovini objavila fotografije manekenke, ki ji manjkata del roke in del bikinija. Stranke so nad površnim retuširanjem seveda zgrožene in so se že pritožile. Pravijo, naj svoje delo, če fotografijo že morajo uničiti s Photoshopom, vsaj dobro opravijo. "Hej, Target, kaj pa če bi preverili, kakšne fotografije objavljate? Tukaj je očitno nekaj hudo narobe," se je razjezil neki uporabnik na Twitterju. 

Znamka se je na obtožbe že odzvala in sporočila, da so sporne fotografije odstranili. "Šlo je za nesrečno napako, za kar se vsem opravičujemo," je za časnik Daily News povedal tiskovni predstavnik Targeta. Na njihovo žalost pa so jih prehiteli posnetki strani, ki so že zakrožili po družbenih omrežjih, in kritike še kar dežujejo. "Vaše veščine retuširanja so grozne," je nekdo zapisal na Twitterju.

Sicer pa se mora znamka redno otepati kritik; nazadnje je javnost ujezila januarja, ko je obleko za močnejše oglaševala s fotografijo nosečnice.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 15:25 12. Marec 2014.

    To tako mora bit. Vsak retušer ima svoj slog.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.