Konec žura za Jersey Shore

Foto: EPA
Foto: EPA
Jersey Shore. Bliža se konec pop fenomena, ki je z neumnostmi osvajal mlade po svetu.
Oglej si celoten članek

Televizija MTV je konec prejšnjega tedna napovedala konec ere, imenovane Jersey Shore. 4. oktobra se bo namreč začela zadnja sezona ameriške resničnostne serije, ki ni bila samo večletni paradni konj MTV, ampak je postala tudi popkulturni fenomen, ki je v ameriški družbi povzročil plaz novih besed in fraz ter celo predavanj in razprav na univerzah.

Serija, ki je spremljala osem italijanskih Američanov, kako skupaj preživljajo poletje, predvsem pa njihovo popivanje, seksualne zaplete, prepire in neumnosti vseh vrst, je na spored MTV, ki je z žanrom resničnostnih šovov začel že v 90. letih, prvič prišla konec leta 2009 in dosegla rekordno gledanost. Postala je najbolj gledana oddaja na MTV, svoj vrhunec pa je dosegla v četrti sezoni, ko jo je gledalo kar 8,8 milijona ljudi. Ne samo to, vseh zadnjih pet sezon je bil Jersey Shore tudi najbolj gledana serija na kabelskih televizijah med gledalci, starimi od 12 do 34 let, neverjetnem uspeh pa je v starostni skupini od 12 do 24 let dosegla tudi na mednarodnih trgih, predvsem v Avstraliji, Mehiki, Singapurju in marsikje po Evropi.

Dan MTV-nagrad bo dan za Jersey Shore

Pred začetkom šeste sezone bo MTV Jersey Shoru posvetil tudi dobršen del 6. septembra, ki se bo končal s podelitvijo nagrad MTV Video Music Awards. Ob 11. uri po lokalnem času bo MTV začel Jersey Shore maraton, v katerem bo prikazal najbolj ikonične dogodke serije, ob 18. uri bo na na sporedu posebna retrospektivna oddaja Gym, Tan, Look Back, ob 19. uri pa pogovori s člani Jersey Shora.

Sicer pa kontroverznim zvezdnikom, ki bodo za šesto sezono dobili po dva milijona dolarjev, po koncu serije ne bo hudo, saj čas že zdaj namenjajo tudi lastnim karieram. Novopečena mama Snooki si je z JWoww prislužila lastno serijo Snooki & JWoww, Pauly D je postal eden od najbolje plačanih didžejev in naj bi po podatkih revije Forbes lani zaslužil 11 milijonov dolarjev, The Situation pa si je leta 2010 prislužil tri milijone zgolj s pojavljanjem na zabavah, reklamiranjem izdelkov in podobnim.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.