Louis Vuitton je najbolj cenjena znamka

Foto: Imaxtree
Foto: Imaxtree
Blagovna znamka Louis Vuitton je že sedmo leto zapored postala najbolj cenjena znamka. Njeno vrednost ocenjujejo na 26 milijard dolarjev.
Oglej si celoten članek

Podjetje Millward Brown, ki se ukvarja z raziskovanjem družb in podjetij, je naredilo seznam najbolj cenjenih blagovnih znamk. Prvo mesto je že sedmo leto zapored zasedla modna hiša Louis Vuitton, ki je vredna kar 26 milijard dolarjev (približno 20 milijard evrov) in s tem premagala modno hišo Hermès, ki je z 19 milijardami (približno 15 milijard evrov) pristala na drugem mestu. Tretje mesto je pripadlo Rolexu, z vrednostjo 7,1 milijarde dolarjev (približno 5,6 milijarde evrov).

"Luksuzne dobrine so dobra naložba in ljudje vse bolj kupujejo klasične kose. Tisti, ki si to lahko privoščijo, vlagajo vanje," je pojasnil Nick Cooper, direktor družbe Millward Brown. Ta je na četrto mesto uvrstila znamko Chanel, katere vrednost je 6,6 milijarde dolarjev (približno 5,2 milijard evrov), na petem mestu je pristala znamka Gucci s 6,4 miijarde dolarjev (približno 5 milijard evrov), šesto mesto pa je zasedla Prada s 5,7 milijarde dolarjev (približno 4,5 milijarde evrov).
Zgodovina, dediščina in kakovost so bili ključni komponenti raziskave.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.