Louis Vuitton ni več in

Foto: Imaxtree
Foto: Imaxtree
Mladi potrošniki luksuznih modnih kosov bodo letos kupovali bolj premišljeno, a še vedno le najboljše od najboljšega. Ekskluzivne modne kolekcije naj ne bi ostale neopažene, nasprotno pa v do zdaj eni najbolj zaželenih pariških modnih hiš Louis Vuitton beležijo padec prodaje.
Oglej si celoten članek

Pariški butiki Louis Vuitton beležijo padec prodaje. Vanj vse redkeje zahajajo mladi kupci, opazili pa so manj zanimanja za prestižne kose tudi pri starejših. Manjše zanimanje za do zdaj eno najbolj zaželenih modnih hiš ni le posledica krize, pravijo poznavalci, saj v butikih Hermés nasprotno beležijo večjo prodajo. "Mladi z veliko denarja kupujejo manj, a le najboljše," razlaga Rony Rodrigues, brazilski antropolog in lastnik raziskovalne agencije Box 1824.  Mladi naj bi po njegovih besedah vse bolj prisegali le na ekskluzivne kolekcije, kar naj bi bil tudi razlog za padec prodaje kosov Louisa Vuittona, kot razlog pa navaja preveč kolekcij z veliko kosi, ki niso več ekskluzivni.

Zaželena tudi Prada

Poleg oblačil in dodatkov s podpisom Hermés se v krog najbolj izbranih uvrščata tudi modni hiši Prada in Alaia, v srednjem višjem cenovnem razredu pa izstopata imeni, kot sta Sandro in Maje.

Nakup s premislekom

Da je nepremišljenih nakupov tudi med bogataši vse manj, potrjujejo v Društvu luksuza (Luxury Society), ki je skupaj s svojimi člani sodelovalo na brazilski konferenci o luksuzu International Herald Tribune, ki se je konec preteklega leta odvijala v Sao Paulu. V društvu, ki so ga ustanovili pred tremi leti, so s ponosom povedali, da so posebej za njihove člane pripravili velike popuste in jim tako zmanjšali stroške hotelskih namestitev in sodelovanja na konferenci.

Brazilija, država novih bogatašev

Svet se danes deli na superbogataše in na tiste, ki vse bolj premišljeno zapravljajo svoje denarce, česar se zaveda tudi luksuzna industrija. A izjeme ostajajo. Brazilija je država novih bogatašev, željnih razkazovanja. Strokovnjaki ocenjujejo, da naj bi bilo brazilsko luksuzno tržišče težko okoli sedem milijard evrov, s 400 milijoni potencialnih kupcev pa je trenutno najmočnejši El Dorado, ki se na lestvico uvršča takoj za Kitajsko. In prav teme, kako preživeti v času krize in katere so tiste države in mesta, na katere morajo ciljati proizvajalci luksuznih kosov, so bile glavne letošnje že desete mednarodne konference International Herald Tribune.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.