Že poznanim kategorijam – tisk (print), film (motion), interaktivni mediji (interactive ) – se
letos prvič pridružuje nova tekmovalna skupina eksperimentalni mediji. V tej novi skupini bodo
svoje mesto našle kreativne rešitve, ki tradicionalne medije uporabljajo na nenavaden in inovativen
način ali pa za uresničitev ideje ustvarjajo in uporabljajo nove alternativne in ambientne medije.
Priložnost za mlade ustvarjalce
Glavni cilj festivala je predstaviti in nagraditi najizvirnejše ideje mladih avtorjev na
področju komuniciranja, predstaviti najboljše strokovnjake in ustvarjalce s področij oblikovanja,
marketinga in odgovorne vizualne komunikacije ter zagotoviti platformo za izmenjavo idej in
izkušenj.
Magdalenine nagrade – Magdalena in zlati ter srebrni modrci – so z lete postali ene izmed
najbolj zaželenih in cenjenih nagrad za mlade kreativce v Evropi. Na enajsti mednarodni festival
kreativne komunikacije Magdalena 2009 je prispelo 393 prijav prijaviteljev iz dvanajstih držav. Od
tega je bilo 37 del narejenih posebej za letošnja kreativna razpisa; za razpis Poletna
(pre)obleka / Summer cover-up (Žurnal24) 24 del in za razpis SMS Donacija z namenon / SMS
Donation with a reason (Si.mobil) 13 del. Prijavljena dela bo ocenjevala šestčlanska mednarodna
žirija: Ian Willingham (predsednik žirije), Karthikeya Acharya, Artemy Lebedev, Vladan Srdić,
Nikola Djurek in Christopher Pearson.
V treh dneh, kolikor traja osrednje festivalsko dogajanje, bodo na festivalu s predavanji,
razstavami, delavnicami in pogovori z obiskovalci sodelovali številni mednarodni in domači
strokovnjaki in ustvarjalci: Ian Willingham, Mirko Ilić, Karthikeya Acharya, Michael Smyth, isme
kolektiv, Steffen P. Walz, Anrick Bregman, Tarik Samarah in drugi.
Mladi, komunicirajte kreativno!
Festival kreativne komunikacije Magdalena, namenjen mladim do 30 let, ki bo od 25. do 27. maja v Mariboru, je letos sestavljen kar iz štirih glavnih tekmovalnih skupin.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲