Nakup na Asosu: Naša blogerka šokirana nad izdelkoma

Foto: Instagram
Foto: Instagram
Ta spletna stran je zelo priljubljena tudi pri nas.
Oglej si celoten članek

Slovenska blogerka Nina, ki na Instagramu ustvarja profil Nincys Sparkling Space, je pretekli mesec v spletni trgovini ASOS naročila več izdelkov, predvsem kozmetičnih.

Paketa se je mladenka zelo razveselila, na žalost pa sta jo dva izdelka močno razočarala. Več kot očitno je namreč bilo, da nista bila nova. 

Gre za čistilno maslo, v katerega je nekdo že potisnil prst, in eno od mask za obraz, na kateri ni bilo več zaščitne folije.

Nina se je pritožila. Za Žrunal24 je povedala, da so ji brez težav vrnili kupnino. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.