Po raziskavi, ki jo je pripravila analitska hiša Ernst&Young, bo prodaja nemških avtomobilov v
svetu v prihodnjih letih upadla, vendar bodo nemška podjetja pri prodaji najbolj luksuznih
avtomobilov še imela prvo mesto.
Glavni krivci za padec nemškega dela na svetovnem avtomobilskem trgu so Kitajska, Indija in
Rusija, države, kjer avtomobilska proizvodnja raste najhitreje. Po ocenah analitske hiše
Ernst&Young se bo v državah v razvoju, predvsem na Kitajskem in v Indiji, povpraševanje po
majhnih, poceni avtomobilih močno zvišalo, medtem ko bo v razvitih državah vse več povpraševanja po
boljših, varnejših vozilih.
Nemški proizvajalci avtomobilov najvišjega razreda so avgusta znova zabeležili rekordno rast
prodaje, predvsem zaradi večje prodaje v ZDA in Aziji. Največjo rast je avgusta v primerjavi z
enakim lanskim mesecem imel BMW, in sicer 12,9 odstotka na 99.975 vozil. Sledi Mercedes z
8,7-odstotno rastjo na 96.200 avtomobilov in Audi (4,2 odstotka na 66.400 vozil).
Napad svetovnih velesil
Nemška avtomobilska podjetja dobivajo vse večjo svetovno konkurenco. Vsak deveti avtomobil, ki vozi po Zemlji, je narejen v Nemčiji, do leta 2012 pa bo imel oznako Made in Germany vsak deseti avtomobil.