1. Ujemite čas
Namesto da vsak dan delate nadure in se pritožujete nad njimi, si delo nekoliko bolj
organizirajte. Vzemite kakšno minuto manj za kosilo in kavo vzemite s seboj v pisarno. Tako boste
prihranili nekaj dragocenih minut. Izklopite tudi vse pogovore z drugimi in elektronsko pošto ter
se posvetite samo eni stvari. Tako boste v osmih urah veliko učinkovitejši.
2. Naj bo osebnost vaš adut
Kakšen človek ste? Energičen, hiter, natančen, učinkovit? Vse to lahko iztržite kot svojo
lastno znamko in kvalitete, zaradi katerih vas vaši prijatelji poznajo takšnega, kakršni ste. In
takšni, kot ste v prostem času, postanite tudi v službi. Izpostavite svoje kvalitete!
3. Na delovnem mestu
Čeprav vam morda delovno mesto ne ustreza najbolje, sami veste, da se to še nekaj časa ne bo
spremenilo, zato iz njega potegnite kar največ. Kako na vas gledajo sodelavci, je pomemben dejavnik
tudi za naprej, zato se potrudite in izboljšajte svoje obnašanje.
4. Stres
V današnjem času mu skoraj nihče več ne more ubežati. Toda ali veste, da stres lahko zares
pusti posledice? Zato se mu poskušajte v čim večji meri izogniti in delo pustiti v službi, še
posebno, če ne gre za vaše podjetje. Poskusite ga pregnati z organizacijo na delovnem mestu in
dobro rekreacijo po službi.
5. Vaši sodelavci
Čeprav mislite, da je vaš sodelavec nesposoben in len, se boste morali naučiti delati z vsemi
tipi ljudmi. Če boste z njimi vsaj poskušali komunicirati normalno, boste sčasoma ustvarili takšno
delovno okolje, ki vam bo pisano na kožo. Samo malo truda morate vložiti vanj.
6. Zdravje v pisarni
Poskrbite za svoje zdravje tudi v službi in si namesto nezdrave hrane iz avtomata privoščite
kakšen svež sadež, ki ga prinesete s seboj. Če veliko delate, potrebujete veliko energije, toda to
še ni razlog, da lahko jeste tudi nezdravo hrano.
Naredite si službo po meri
Delo je takšno, kakršnega si naredite sami. Namesto da se pritožujete nad delovnimi razmerami, torej raje zavihajte rokave in izboljšajte svoje delovno okolje.