Neverjetno, kako se je Ani Roš zlagala gostja iz ZDA

teden restavracij teden restavracij teden restavracij teden restavracij teden restavracij teden restavracij
Teden restavracij bo trajal od 10. do 19. oktobra, v njem pa tokrat sodeluje 117 izbranih restavracij iz vse Slovenije, so razkrili organizatorji največjega kulinaričnega dogodka pri nas. Na tiskovni konferenci v restavraciji Jaz by Ana Roš so osvetlil tudi povezavo med izbrano kulinariko, gostoljubjem in digitalizacijo – temami letošnjega jesenskega Tedna restavracij.
Oglej si celoten članek

Veliki družini Tedna restavracij se je to jesen priključilo 6 novih restavracij: Gostilna Ivan, Gostilna Hrast, Doppler Estate, Gostilna Pri Hrvatu, Restavracija Oaza in Vranješ Gourmet. Sodelujoče restavracije so tudi tokrat oblikovale menije na skupnih vrednotah odgovornega izbora surovin z oznako "izbrana kakovost – Slovenija". Teden restavracij namreč ni le akcija, ki ponuja posebne 
menije s posebno ceno, temveč je gibanje, ki ponuja posebne kulinarične užitke s posebno kakovostjo. Osnovna cena menijev na Tednu restavracij je 25 evrov, z dodatkom za kakovost pa se v najboljše ocenjenih restavracijah lahko dvigne do 36 evrov. 

Teden restavracij h kakovostni rasti slovenske gastronomije prispeva tudi s svojimi poudarki, ko vsako leto izpostavi eno od odlik, ki je sestavni del uspešnosti in odličnosti gostinstva. Letos je poudarek na gostoljubnosti, ki je osnova gostinstva, saj je pogoj za zadovoljstvo gostov. 

Kot pravi Uroš Mencinger, selektor Tedna restavracij: "Za dobrojedce je Teden restavracij tistih deset dni v letu, ko se dobro je. Za dobre gostince pa je Teden restavracij ob promociji kakovostne kulinarike, ki v restavracije privabi nove goste, vse bolj tudi 
priložnost za preizkušanje novih jedi. Če je gostom na Tednu restavracij nova jed všeč, jo gostinci uvrstijo na svoj meni. To je zame najboljši dokaz, da TR ni akcija znižanja (cene), temveč zvišanja - kakovosti!" 
 Dodal je še, da z veseljem gleda, kako se spreminjajo gostje, ki postajajo vse bolj zahtevni in radovedni. 

Naša najboljša chefinja Ana Roš pa je poudarila prednost fiksnih menijev, s katerimi restavracije zreducirajo odpad hrane. 

Roš o neresni gostji iz ZDA in pomenu digitalizacije

Teden restavracij, ki vsako leto privabi več kot 110 tisoč gostov po vsej Sloveniji, ni le praznik vrhunske kulinarike, temveč tudi platforma za povezovanje strok, znanj in partnerstev, ki prispevajo k razvoju slovenskega gostinstva. 

Ob naraščajočem številu gostov in rezervacij se gostinski sektor sooča s potrebo po učinkovitejšem upravljanju procesov in boljši uporabniški izkušnji. Zato je Teden restavracij letos uvedel nov, digitalno podprt rezervacijski sistem, ki omogoča višjo stopnjo avtomatizacije, večjo preglednost ter prilagajanje izkušnje tako gostom kot gostincem. Prvi dnevi rezervacij potrjujejo, da 
so gostje digitalno rešitev dobro sprejeli, saj sistem beleži veliko odzivnost in visoko število uspešno zaključenih rezervacij že v uvodnih dneh, ko je bilo za kar 21 odstotkov več rezervacij.

Mencinger v rezervacijah vidi veliko prednost, saj se na ta način na obisk restavracije pripravijo tako gostinci kot tudi gosti. S tem se strinja tudi Roš, ki je poudarila, da se je treba več pogovarjati o odpadkih. Razložila je, da v Hiši Franko 40 ljudi skrbi za 40 gostov. "Če se gost kljub rezervaciji ne pojavi, imaš prazno mizo in izgubiš pol plače. Pri rezervaciji z vnosom plačilne kartice pa ima gostinec možnost zaračunati 'no show'. To je način, kako gosta naučiti, da postane bolj resen." 

Roš je pri tej temi povedala anekdoto. Poleti jo je poklical manager in povedal, da se Američanka, ki je imela rezervacijo, ni pojavila, zato jo je poklical. Povedala mu je, da v Sloveniji rojeva. Ker izgovoru ni verjel, jo je poiskal na družbenih omrežjih, kjer je našel novo fotografijo, na kateri rafta po Soči. Ko je všečkal posnetek, ga ja zablokirala. 

"Občutek, ko nekomu, ki ni prišel, vzameš denar, da pokriješ stroške za prazno mizo, je grozen," je ob tem še povedala Roš. 

Z jesensko edicijo Tedna restavracij pa prihaja še ena pomembna novost – digitalni darilni boni TR, ki omogočajo hitro, preprosto in personalizirano obdarovanje. Ključno vlogo pri teh sodobnih korakih ima OTP banka kot generalni partner Tedna restavracij. "V OTP banki se zavedamo, da so mikro in mala podjetja v gostinstvu pomemben del slovenskega turizma in gospodarstva. Bančne storitve morajo omogočati sistematično optimizacijo in poenostavitev poslovanja. Pomembno je tudi, da banka razume specifične izzive, s katerimi se gostinci vsakodnevno srečujejo – od sezonskih nihanj, potreb po hitrih investicijah v opremo, prenovo prostorov, širitev ali digitalizacijo poslovanja. Smo v času, ko mora tudi gostinstvo slediti sodobnim trendom, saj se uporabniška izkušnja gosta ne 
začne v restavraciji, pač pa že pri sami rezervaciji. Digitalne rešitve, kot so digitalne rezervacije in digitalni darilni boni izboljšujejo učinkovitost, zmanjšujejo administrativne in kadrovske obremenitve gostincev. Gostinci, ki sprejemajo digitalne spremembe, so bolje pripravljeni na izzive in pričakovanja sodobnih gostov, hkrati pa lažje ohranjajo ključno toplino osebnega stika z gosti,"
 je povedal Jure Bračko, direktor Sektorja marketinga in komuniciranja OTP banke. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 6

  • 22:33 9. Oktober 2025.

    Zaradi enega gosta, ki ni prišel, zgubiš POL PLAČE??? 🤭

  • 17:56 9. Oktober 2025.

    Neverjetno, kako se je Ani Roš zlagala gostja iz ZDA -tudi tam jo že poznajo.

  • 17:53 9. Oktober 2025.

    Ančica, draga moja (najdražja) sedaj imaš pa minus , ker ena raftarka pač ni prišla, ker je baje slišala, da …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.