Ostanke nesite domov

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Glede proizvodnje in porabe hrane smo vse bolj ekoozaveščeni.
Oglej si celoten članek

Ozaveščenost

Če ste med tistimi, ki jim je ostanke hrane, ki je niso mogli pojesti v restavraciji, nerodno vzeti s sabo, se lahko počasi opogumite, saj to počne vse več ljudi v razvitem svetu. Po nedavni raziskavi mednarodno zastopane oglaševalske agencije JWT, ki ima podružnico tudi v Ljubljani, je ekološka ozaveščenost na področju hrane namreč eden izmed letošnjih desetih opaznejših trendov.

Ceneje za nas in naravo

Bolj ko se bodo potrošniki zavedali, kakšen vpliv na okolje ima njihova izbira hrane, bolj bodo pripravljeni spremeniti svoje navade – tako zaradi visokih cen kot ozaveščenosti –, prav to pa bodo pričakovali tudi od blagovnih znamk, pojasnjujejo pri JWT.
Med pozitivnimi zgledi  tako navajajo, da nakupimo toliko hrane, kolikor je res potrebujemo, ter da preostanek svoje nedokončane jedi iz restavracije vzamemo s sabo. S tem namreč zmanjšujemo ogromno količino zavržene hrane.

Vse bolj ozaveščene postajajo tudi restavracije po svetu; ekstremen primer je japonska Wafu, ki ne dopušča nobenih ostankov hrane, tako da gostje, ki ne pojedo hrane do konca, ne morejo iz restavracije. V Veliki Britaniji pa imajo akcijo Too Good To Waste (Predobro za zavreči), ki restavracije in goste spodbuja k odnašanju hrane domov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.